چهارشنبه 4 مهر 1403

مسافران از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مسافران از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: بارش برف و کولاک در محورهای شمالی و غربی کشور تشدید شده است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم اما در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایرمحورهای شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

به گفته وی، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس گزارش شده است.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، همدان، البرز، تهران، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان، گلستان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری و وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان های کرمان و یزد گزارش شده است.

محرابی نیا با بیان اینکه محورهای شمالی کشور شاهد برف و کولاک هستند که در این شرایط به مسافران توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام سفر حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و آخرین وضعیت جوی محورها را از طریق سامانه 141 پیگیری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی