یک‌شنبه 10 تیر 1403

مسافر: امیدوارم از بازی با هلند سربلند بیرون بیاییم / حضرت‌پور: برای پیروزی برابر هلند به زمین می‌رویم / جلوه: جای عابدینی را پر می‌کنیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مسافر: امیدوارم از بازی با هلند سربلند بیرون بیاییم / حضرت‌پور: برای پیروزی برابر هلند به زمین می‌رویم / جلوه: جای عابدینی را پر می‌کنیم

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پیش از بازی مقابل هلند صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پیش از بازی مقابل هلند صحبت کردند.

مسافر: امیدوارم از بازی با هلند سربلند بیرون بیاییم

اسماعیل مسافر پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از رویارویی با هلند اظهار کرد: در بازی با چین شناخت خوبی از این تیم داشتیم. آنالیز دقیقی از سوی کادر فنی آماده شده بود. خداراشکر بازی را خوب سپری کردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

وی ادامه داد: پس از مسابقه با چین ریکاوری خوبی داشتیم و به غیر از دو بازیکن مصدوم، همگی سرحال هستند. محمد طاهر وادی انگشتش درد دارد و رضا عابدینی از ناحیه زانو دچار آسیب شده است.

مسافر در مورد بازی تیم ملی مقابل هلند هم گفت: این تیم بازیکن خوبی چون نیمیر عبدالعزیز دارد. آنالیز خوبی از این تیم داریم و فردا قبل از مسابقه یک بار دیگر هم این تیم را آنالیز خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم از این مسابقه هم سربلند بیرون بیاییم.

حضرت پور: برای پیروزی برابر هلند به زمین می رویم

محمدرضا حضرت‌پور پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از مسابقه با هلند اظهار کرد: خداراشکر یک تمرین خوب داشتیم و پیش از تمرین هم تیم هلند را به خوبی آنالیز کردیم. امروز (جمعه) هم یک جلسه آنالیز دیگر داریم و پرقدرت برابر این تیم به میدان می‌رویم تا ببریم و انشاالله در پایان هفته نخست با چهار برد برزیل را ترک کنیم.

وی با اشاره به شناختی که از تیم ملی هلند در جلسه آنالیز پیش از آخرین تمرین به دست آوردند، گفت: جلسه آنالیز هلند حدود چهل دقیقه بود و فردا هم در جلسه دیگری با این تیم بیشتر آشنا می‌شویم. امیدوارم بتوانم سرویس‌های نیمیر را دریافت کنم و در مسابقه با هلند پرقدرت جلو رویم.

لیبرو تیم ملی والیبال درباره بازی نخست ایران برابر چین هم گفت: بازی اول همیشه سخت است و خداراشکر که بردیم اما آن مسابقه تمام شد و باید به مسابقه بعدی فکر کنیم. بازیکنان همه با انگیزه هستند و تلاش می‌کنند. امیدوارم این انگیزه تا پایان مسابقات در تیم ایران وجود داشته باشد.

جلوه: جای عابدینی را پر می کنیم

مهدی جلوه پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از رویارویی با هلند گفت: سفر طولانی ای را برای حضور در لیگ ملت‌ها شروع کردیم و با علم به این که قرار است مدت طولانی (40 روز) کنار هم باشیم، برنامه ریزی خوبی انجام شد. در صربستان بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم شرایط تیم هم تا به اینجا خوب پیش رفته است.

وی با بیان این‌که در شهر برازیلیا شرایط بهتر شده است، افزود: با شرایط سالن، آب و هوا و... هماهنگ شده‌ایم و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. روز پنج‌شنبه یک جلسه آنالیز برای تیم ملی هلند داشتیم و این جلسات امروز هم (جمعه) ادامه خواهد داشت. شرایط آمادگی خوبی داریم و حریف را خوب آنالیز می کنیم تا با بهترین عملکرد، بتوانیم پیروز از میدان بیرون بیاییم.

جلوه در مورد مصدومیت رضا عابدینی و احتمال عدم حضورش در بازی برابر هلند، گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که ان شاالله بتوانیم جای عابدینی را در زمین پر کنیم. با کمک بزرگترها و همدلی بچه‌ها این بار سنگین را به دوش بکشیم و بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 22 و 30 دقیقه امشب (جمعه 20 خرداد) در دومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها به مصاف هلند می‌رود.

انتهای پیام /

مسافر: امیدوارم از بازی با هلند سربلند بیرون بیاییم / حضرت‌پور: برای پیروزی برابر هلند به زمین می‌رویم / جلوه: جای عابدینی را پر می‌کنیم 2
مسافر: امیدوارم از بازی با هلند سربلند بیرون بیاییم / حضرت‌پور: برای پیروزی برابر هلند به زمین می‌رویم / جلوه: جای عابدینی را پر می‌کنیم 3
مسافر: امیدوارم از بازی با هلند سربلند بیرون بیاییم / حضرت‌پور: برای پیروزی برابر هلند به زمین می‌رویم / جلوه: جای عابدینی را پر می‌کنیم 4