پنج‌شنبه 19 مهر 1403

مسایل شرعی و بهداشتی در کفن و دفن فوتی‌های کرونا رعایت می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسایل شرعی و بهداشتی در کفن و دفن فوتی‌های کرونا رعایت می‌شود

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: مسایل شرعی و بهداشتی در کفن و دفن فوتی‌های کرونا به طور کامل و دقیق رعایت می‌شود و این نتیجه تلاش کارکنان آرامستان هاست.

به گزارش ایرنا، سید علی موسوی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از کارکنان آرامستان گلشن زهرای مراغه اظهار داشت: کارکنان آرامستان مراغه در این روزهای کرونایی حساس ترین، همپای مدافعان سلامت تلاش می کنند.

وی افزود: فعالیت جهادی مجموعه مدیریت شهری در آرامستان گلشن زهرای مراغه در این روزها قابل تقدیر است. وی با اشاره به بهره برداری از غسالخانه جدید در گلشن رهرای مراغه خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا، تمامی موارد بهداشتی و شرعی در کفن و دفن اموات کرونایی رعایت و اجرا می شد و با بهره برداری از غسالخانه جدید در این مجموعه امیدواریم نیازی به استفاده از آن نباشد و شاهد ریشه کنی کرونا باشیم.

شهردار مراغه نیز در این مراسم گفت: غسالخانه جدید در زمینی به مساحت 120 مترمربع و با اعتباری بالغ به 250 میلیون تومان ساخته شده است. محمدرضا احمدی گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و با هدف رعایت مسایل شرعی این غسالخانه ساخته شده است. وی گفت: تا پیش از بهره برداری از غسالخانه جدید، غسالخانه موقت در گلشن زهرای شهرستان در این زمینه در اختیار مجموعه قرار داشت. وی ادامه داد: تمامی موارد و دستورالعمل ها با نظارت مسوولان فنی در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این مراسم گفت: مجموعه مدیریت شهری از همان روزهای نخست شیوع کرونا در تمامی حوزه ها پای کار بوده و این مجموعه تا ریشه کنی کامل کرونا در خدمت ستاد مقابله با کرونای شهرستان است. علی عباسی گفت: کارکنان آرامستان مراغه به عنوان اصلی ترین مجموعه فعال در مقابله با کرونا از همان روزهای نخست در حال خدمت شبانه روزی هستند. به گزارش ایرنا، در این مراسم از کارکنان آرامستان مراغه تجلیل شد.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.

*س_برچسب‌ها_س*
مسایل شرعی و بهداشتی در کفن و دفن فوتی‌های کرونا رعایت می‌شود 2
مسایل شرعی و بهداشتی در کفن و دفن فوتی‌های کرونا رعایت می‌شود 3