دوشنبه 16 مهر 1403

مشاغل ضروری سرپل‌ذهاب تا ساعت 20 مجاز به فعالیت هستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مشاغل ضروری سرپل‌ذهاب تا ساعت 20 مجاز به فعالیت هستند

قصرشیرین - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل‌ذهاب گفت: مشاغل ضروری گروه یک باتوجه به وضعیت قرمز شهرستان و اجرای محدودیت‌های کرونایی از امروز (پنجشنبه) تا پایان اجرای اعمال محدودیت‌ها تا ساعت 20 مجاز به فعالیت هستند.

یوسف نظری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از اصناف و بازاریان در همکاری با ستاد کرونا افزود: باتوجه به تصمیم مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماری کووید 19، صنوف سطح یک که نیازهای ضروری مردم را تامین می کنند از امروز (ششم آذرماه) تا پایان اعمال محدودیت ها، ساعت 20 هرشب باید واحد صنفی خود را تعطیل کنند.

وی اظهار داشت: تمامی واحدهای صنفی مشاغل گروه یک شامل فروشگاه های عرضه خشکبار، سوپر مارکت ها، مراکز تهیه غذای آماده در همه نوع فعالیت اعم از رستوران ها و طباخی ها که بیرون بر هستند، لبنیات فروشی ها و همچنین میوه فروشی ها و سایر صنوف باید یک ساعت قبل از منع تردد شبانه کسب و کارشان را تعطیل کنند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت سرپل ذهاب گفت: ضمانت اجرای این مهم بازرسان ستاد کرونای شهرستان هستند که بر روند اجرای محدویت های جدید نظارت خواهند کرد.

نظری اضافه کرد: با واحدهای متخلف برابر مقررات قانون نظام صنفی و ماده 68 قانون مذکور رفتار و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد و پرونده های ارجاعی موضوع یادشده خارج از نوبت رسیدگی و اجرای حکم خواهد شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*