یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

مجوز پخش مسابقات فینال و رده‌بندی جام‌جهانی فوتبال در سینما صادر شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد بیان کرد که من از عموم هنرمندان به ویژه از اهالی موسیقی خواهش می‌کنم فعالیت های خود را آغاز کنند.

فیلم‌نت و موسسه گلرنگ به صورت هدفمندی فضای مدیایی را در اختیار یاغی فوتبالی قرار می‌دهد تا شخصیت رسانه‌ای او را ارتقاء دهد، یاغی که در نهایت صفحه اینستاگرام خود را به خبرنامه آشوب‌طلبان تبدیل کرد.

کتاب «هیئت، کانون جهاد تبیین» با موضوع بررسی أصلی‌ترین رسالت هیئات مذهبی و وظایف خطباء و مادحین أهل‌بیت (ع) با تکیه بر «روایات اهل‌بیت (ع)» و «فرمایشات امامین انقلاب اسلامی» منتشر شد.

مراسم نکوداشت زنده‌یاد نادر طالب‌زاده کارگردان سینمای مستند در جشنواره فیلم «سینماحقیقت» برگزار شد.

از روز گذشته یکی از بدنام‌ترین شبکه‌های ساختارشکن ماهواره‌ای فعالیت‌های خود را روی صفحه آپارات آغاز کرده است و در صفحات مجازی آغاز فعالیت خود را در آپارات تبلیغ می‌کند.

شهرام ناظری _ خواننده موسیقی ایرانی _ در پی کسالت قلبی در بیمارستان بستری شد.

نامزدهای جوایز گلدن گلوب 2023 با نامزدی فیلم «بانشی های اینیشرین» ساخته «مارتین مک دونا» در هشت شاخه اعلام شد و در بخش تلویزیونی نیز سریال «دبستان آبوت» با نامزدی در 5 رشته، بیشترین نامزدی را دریافت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: باید به فرزندان‌مان امید تزریق کنیم، به سؤالات آنان پاسخ دهیم و گفت‌وگوی رو در رو با آنان داشته باشیم.

جشنواره فیلم «دریای سرخ» عربستان سعودی، در دومین دوره خود تلاش کرد تا پرستاره ظاهر شود و برای رسیدن به این هدف حتی به صدور چک‌های 7 رقمی هم تن داد!

مراکز مختلف دانشگاهی و فرهنگی در کشور با استقبال از پویش «کتاب در حرکت» که هرسال توسط کتابخانه ملی در هفته کتاب برگزار می‌شود، خواستار تداوم این‌پویش در طول سال شدند.

رئیس سازمان حشد شعبی عراق از کتاب «سلیمانی منا اهل العراق» که درباره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نوشته شده است، رونمایی کرد.

مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره سینما حقیقت عصر یکشنبه 20 آذر 1401 در پردیس سینمایی ملت برگزار شد

برگزیدگان مسابقه ملی محیط زیست سازمان ملل (UNEP) در سال 2022 معرفی شدند و یکی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان موفق به کسب عنوان برگزیده در بخش بین‌الملل شد.