پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

مجموعه «آموزشی و پژوهشی رسانیوم» با هدف ارتقاء دانشی صنعت نشر و کتاب کشور و با حمایت «خانه کتاب و ادبیات ایران»، هم‌زمان با آغاز سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از «آزمایشگاه کتاب» رونمایی ک

اگر هزینه پرواز به ترکیه 10 میلیون تومان است، 4 میلیون از مسافر دریافت می‌شود و 6 میلیون دیگر را دولت ترکیه پرداخت می‌کند.

محسن برمهانی که پیش از این به عنوان مدیرکل تأمین و رسانه بین‌الملل صداوسیما فعالیت می‌کرد، با حکم پیمان جبلی؛ جایگزین حمید شاه آبادی در معاونت سیما شد.

تصویربرداری سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی آغاز شد.

فصل جدید برنامه تلویزیونی «بازیمون» به کارگردانی عباس اختری روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

مدیر پاسخگویی راهنمای مراجعان نمایشگاه کتاب گفت: امسال در دو بخش جداگانه، آماده پاسخگویی به مخاطبان نمایشگاه مجازی و فیزیکی هستیم و مخاطبان می‌توانند برای طرح سوالات خود با شماره 91009898 تماس بگیرند.

اکبر تحویلیان، تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت» معتقد است که دلیل استقبال مخاطبان از این سریال، بیان دغدغه‌های نسل جوان در قالب ملودرام عاشقانه است و موضوع تولید دانش بنیان نیز یکی از مسائل روز جوانان به شمار می‌رود.

سلام فرمانده» با استقبال خیلی خوبی مواجه شده، مردم به آن علاقه دارند، حتی بعضی‌ها را دیدم که با وجود بی‌تفاوتی نسبت به انقلاب از «سلام فرمانده» استقبال کرده‌اند.

امسال بعد از دو سال که این ویروس نامبارک نگذاشت نمایشگاه کتاب برگزار شود، بالاخره طلسم شکست و قرار است از چند روز دیگر دوباره درهای مصلی به روی مخاطبان کتاب باز شود.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به مدت حضور حجاج در سرزمین وحی گفت: امسال وضعیت اسکان عادی است و محدودیتی در اسکان زائران نداریم. با این وجود، زائران حداکثر 30 روز در عربستان حضور دارند.

مسئولان جشنواره فیلم کن، درخواست همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای روسیه را برای حضور در این رویداد سینمایی رد کردند.

اولین جشن بزرگ کارگردانان سینمای ایران به دبیری مصطفی کیایی و به همت کانون کارگردانان سینمای ایران عصر امروز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه 1401 برگزار شد.

نادر، مثل بسیاری از معاودین از فرنگ که در همان جوانی و بعضا با مدارک تحصیلی ناقص و تکمیل نشده، به پست‌های مدیریتی بالا رسیدند، نبود و با وجود زبان‌دانی و تحصیلات خارجی، عازم جبهه شد چون عاشق امام بود.

سرویس‌های استریم فیلم و موسیقی روزبه‌روز بزرگ‌تر و محبوب‌تر می‌شوند، اما DVDها هنوز کاربرد دارند؛ دلیل این اتفاق چیست؟

زمانی که دارابونت فکر ساختن فیلم «رستگاری در شاوشنک» را در سر می‌پروراند، گمان نمی‌کرد آدم‌هایی در «برده‌سور» ایران، نقطه اوج این فیلم را زندگی می‌کنند.