پنج‌شنبه 19 مهر 1403

مشکل واگذاری حدود 700 واحد مسکونی در شهرجدید هشتگرد برطرف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مشکل واگذاری حدود 700 واحد مسکونی در شهرجدید هشتگرد برطرف شد

کرج - ایرنا - نایب رییس شرکت عمران شهرجدید هشتگرد استان البرز اعلام کرد که با تکمیل زیر ساخت ها، مشکل واگذاری حدود 700 واحد مسکونی در این شهر برطرف شد.

رافع ناصری فر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای مسکونی مهر در قالب ساختمان های سه طبقه موسوم به مجتمع مسکونی «سهند سازان» ساخته شده که از چند سال پیش به علت عدم تامین آب، برق، گاز و امثال آن شرایط واگذاری این واحدها به متقاضیان فراهم نبود.

وی بیان داشت: سرانجام با مساعدت مالی و پیگیری های شرکت عمران شهر جدید، ادارات خدمات رسان، نسبت به تامین آب، برق و گاز این واحدهای مسکونی اقدام کردند و اکنون مشکل واگذاری این واحدها مرتفع شده است.

ناصری فر افزود: مجموعه مسکونی سهندساران در شهر جدید هشتگرد با استفاده از اصول و معماری نوین و اولین واحدهای ساخته شده در قالب مسکن مهر به شمار می رود که به سه طبقه ویلایی ساخته شده است.

وی اظهار داشت: متقاضیان براساس پیامک ارسالی از سوی مجری برای تحویل موقت واحد خود مراجعه نمایند تا شاهد ازدحام و تجمع نباشیم و اجرای مراحل قانونی واگذاری موقت ویلاها به مالکان به درستی اجرایی شود. نایب رییس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: در مجموعه مسکونی ویلایی سهند ساران واحدهای تجاری هم احداث شده تا خدمات لازم و مایحتاج اولیه ساکنان تامین شود. ناصری فر تاکید کرد: کار واگذاری موقت پروژه سهندساران آغاز شده و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از انتقال کرونا، پیامک برای مالکان ارسال خواهد شد تا نسبت به تحویل موقت واحد خود اقدام کنند.

شهرجدید هشتگرد دارای حدود 50 هزار واحد مسکونی مهر بوده ضمن آنکه امسال عملیات ساخت 12 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در این شهر آغاز شده است.

اکنون حدود 80 هزار نفر در این شهر سکونت دارند که با تکمیل و واگذاری مسکن مهر و طرح اقدام ملی شمار جمعیت آن از 500 هزار نفر فراتر می رود.

مسکن مهر شهرجدید هشتگرد تاپایان امسال پس از تامین زیر ساختها به متقاضیان واگذار و پرونده آن بسته می شود.

*س_برچسب‌ها_س*