جمعه 13 مهر 1403

معاون حقوقی استقلال: پادوانی به حکم فیفا اعتراض می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
معاون حقوقی استقلال: پادوانی به حکم فیفا اعتراض می‌کند

تهران - ایرنا - معاون حقوقی باشگاه استقلال، گفت: «پادووانی» مدافع سابق استقلال، می‌خواهد به حکم فیفا اعتراض کند.

«کاظم قیم» امروز (سه‌شنبه) در گفت و گویی پیرامون ناراحتی پادوانی و واکنش او به پرداخت مطالباتش، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا پادووانی این صحبت را مطرح کرده است. یکی از اولویت‌های باشگاه استقلال پرداخت مطالبات پادووانی بود و این موضوع را مدیرعامل استقلال از همان ابتدا تاکید داشت.

وی افزود: قرار بود باشگاه استقلال 100 هزار دلار به این بازیکن از محل مطالباتش در فیفا پرداخت کند و حکم فیفا صادر شد که همان 100 هزار دلار را تایید می‌کرد اما در ادامه وکیل این بازیکن به باشگاه استقلال گفت به این حکم اعتراض دارد و به همین دلیل مسئله را در CAS مطرح می‌کند.

قیم خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهد به پادوانی اعلام کرد اگر مایل است 100 هزار دلار را دریافت کند و در کنار آن، او و وکیلش مساله را در CAS هم دنبال کنند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بعد از یک هفته پادووانی شماره حسابش را اعلام کرد و گفت که اگر می‌خواهید پول را بدهید، ایرادی ندارد ولی به حکم فیفا اعتراض می‌کنیم. در ادامه با فیفا مکاتباتی داشتیم و قرار شد پادووانی تاییدیه نهایی را بدهد تا جهت پرداخت پولش اقدام کنیم اما او به ما گفت من نامه مربوط به فیفا را تایید نمی‌کنم چون می‌خواهم در CAS موضوع را دنبال کنم.

وی در پایان گفت: به او اعلام کردیم که می‌دانیم در CAS کار را پیگیری خواهید کرد، ولی با توجه به شرایطت و نشان دادن حسن نیتمان، می خواهیم این پول را اکنون به شما بدهیم. با این‌حال او نامه مربوطه (تاییدیه شماره حساب به فیفا) را در نهایت تایید نکرد تا پرداخت به او تاکنون صورت نگیرد.

*س_برچسب‌ها_س*