پنج‌شنبه 3 آبان 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

پنجاه و هفتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران فردا سه‌شنبه 17 مهر ماه برگزار خواهد شد و فرصت ثبت نام برای شرکت در این حراج ساعت 24 امشب (دوشنبه 16 مهر ماه) پایان می‌یابد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت تردد در آزادراه تهران - ساوه به دلیل عملیات روکش آسفالت خبر داد.

بیست و یکمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران در روز چهارشنبه مورخ 18 مهرماه 1403، برگزار می‌شود.

شعب بانک کشاورزی در شش ماهه نخست سال 1403 بالغ بر 14 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت کردند که نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته 9 برابر رشد داشته است.

مدیرکل دفتر ماشین آلات سنگین وزارت صمت گفت: 20 شرکت بخش خصوصی در زمینه تولید ماشین آلات معدنی و راهسازی فعالیت دارند که توانسته اند نیمی از قطعات ماشین آلات این حوزه را داخلی‌سازی کنند.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه تا به امروز برای 52 هزار نفر در روستاها اشتغال‌زایی شده است، گفت: تا پایان سال تعداد روستاهای مورد حمایت بنیاد برکت به 20 هزار روستا خواهد رسید.

به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ امروز در مناطقی از جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد.

پنجاه و هفتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در روز سه‌شنبه 17 مهر ماه برگزار خواهد شد و فرصت ثبت نام ساعت 24 روز دوشنبه 16 مهر ماه پایان می‌یابد.

پیرو استقبال گسترده مردم، تعداد جلسات حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران در هفته افزایش می‌یابد.

سخنگوی صنعت آب گفت: سال گذشته پاییز و و زمستان خوبی نداشتیم در پاییز 32 درصد و در زمستان 17 درصد کاهش بارندگی داشتیم اما در بهار بارندگی مطلوبی وجود داشت که تبدیل به روان آب می‌شد.

قیمت رسمی اعلام شده توسط بانک مرکزی امروز (دوشنبه 16 مهر 1403) برای هر دلار آمریکا به صورت اسکناس به 49 هزار و 910 تومان و برای حواله به 47 هزار و 263 تومان رسید.

دومین محموله خودروهای سواری شامل 249 دستگاه در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند از گمرک غرب تهران ترخیص شد.

دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی کشور از افزایش مجدد محصولات لبنی خبر داد.

قیمت عمده محصولات کشاورزی (میوه و صیفی‌جات) برای هفته جاری 16 تا 22 مهر ماه 1403 از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران با تاکید بر برخورد با متخلفان و گران‌فروشان گفت: قیمت مصوب نان در نانوایی‌های سنتی هزینه آنها را پوشش نمی‌دهد و پایین‌تر از آنالیز نرخ واقعی است.

شاخص کل بورس امروز نیز مانند روزهای گذشته کار خود را با کاهش آغاز کرد و هم اکنون شاهد افت 6414 واحدی شاخص کل هستیم.