سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اگر جزو معامله‌گرهای خوش‌شانس و موفق بازارهای مالی باشید، برآیند پرتفوی شما مثبت خواهد بود.

طبق ابلاغیه وزارت صمت، صادرات کاغذ تیشو، ام دی اف خام، مداد و دفترچه مشق و کاغذ کپی رفع ممنوعیت شد.

در بازه اربعین قیمت ناوگان حمل و نقل اتوبوس افزایش 100 درصدی داشته است و این درحالی است که می توان قیمت اتوبوس را برای مسیرهای منتهی به مرز شناور کرد.

اصفهان - مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری اصفهان گفت: تامین نیاز اعتباری پروژه کنارگذر شرق اصفهان از توان سازمان همیاری خارج شده و تکمیل پروژه مستلزم حمایت و افزایش سهم مشارکت دولت است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال رسالت ملی فردی و اجتماعی این وزارتخانه است، گفت: حتی وجود یک فرد بیکار زیبنده این مرز و بوم نیست.

انتظاری که برای روند احتمالی روز سه شنبه خواهد رفت حرکت از سمت تعادل مثبت بازار به سمت تبدیل شدن به روزی با عرضه قوی‌تر است.

اگر تغییری در سیاست‌های فعلی رخ ندهد در آینده‌ای نزدیک نه تنها به سمت بیابانی شدن حرکت خواهیم کرد بلکه دشت‌های بزرگ و تولیدی کشور نیز از چرخه خارج خواهند شد.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از خرید توافقی و تضمینی بیش از 4 میلیون و 82 هزار تن محصولات کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد.

در فصل بهار 1402، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده کل بخش برق نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 60.9 درصد است.

در فصل بهار1402، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 40.7 درصد است.

در فصل بهار 1402، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 61.9 درصد است.

اهواز - مشاور اقتصادی، بازرگانی خارجی و بین‌الملل استاندار خوزستان گفت: هدف گذاری تیم اقتصادی استانداری خوزستان این است که در مدت زمان 2 سال، استان را به هاب تجاری منطقه تبدیل کنیم.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: سقف برداشت وجه از خودپرداز 5 استان مرزی 500 هزار تومان شد.

دو بانک سوئیسی به طور مشترک گزارش داده‌اند که ثروت خالص خانوارها در سراسر جهان طی سال گذشته 2.4 درصد کم شده و به 454 هزار میلیارد دلار رسیده است.

اطلاعات لحظه ای دما حاکی از آن است که هم اکنون دمای هوا در کربلا و نجف به 47 درجه سانتیگراد رسیده است.

نشست مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران برای دوره مالی منتهی به 29 اسفند سال 1401 با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رئیس مجمع و جمعی از مدیران برگزار شد.