سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

استانداردهای محیط زیستی برای واردات دو هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال به ترتیب یورو 6، EEV، یورو 5 به همراه فیلتر جاذب ذرات (نصب OEM) اعلام شد.

در مراسمی با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از مجاهدت، رشادت و قهرمانی فرزاد بادپا نیروی خدماتی حرم شاهچراغ تقدیر شد.

هر کیلو گوشت مرغ گرم 87 هزار و 800 تومان در فروشگاه های پروتئین فروشی سطح شهر در حال فروش است.

اگر قصد اجاره خانه در محله امام زاده حسن را دارید به حداقل بودجه‌ای که برای رهن نیازمند هستید 300 و حداکثر این مبلغ 800 میلیون تومان است.

طی 4 ماهه امسال 10 هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها 2 میلیارد و 181 میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز 693 میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (30 مرداد تا 5 شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید 60لیتر با کارت سوخت شخصی و 40لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.

علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.

قیمت هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه، 29 مرداد 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته 6 تومان کاهش و یورو 26 تومان افزایش یافت.

معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هم‌اکنون مصرف روزانه سی‌ان‌جی 23 تا 24 میلیون مترمکعب است و این ظرفیت وجود دارد که 35 تا 40 میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور توزیع شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به 33 هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل 50 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.

اهواز - مدیر باغبانی جهاد کشاورزی خوزستان، میزان رطب و خارک برداشت شده از سطح نخلستان‌های این استان را 10 هزار تن اعلام کرد.

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران - کربلا اعلام کرد: از ساعت 21 امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اهدای پاداش 193 میلیارد تومانی به مشترکان برق بخش خانگی کلان‌شهر تهران خبر داد.

وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.