دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

سخنگوی صنعت برق گفت: پیش‌بینی می‌شود بار شبکه برق کشور تا چهار هزار مگاوات در کمتر از یک ماه آینده افزایش یابد.

مدیرکل آسیای جنوبی سازمان توسعه تجارت گفت: با جدیت به دنبال برقراری تجارت ترجیحی با هندوستان که در این راستا در حال بررسی و دسته بندی موانع مختلف هستیم.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملیاتی و اجرایی شدن بیش از 142 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن توسط آن بنیاد در شهرها خبر داد.

گمرک ایران از واردات 2 میلیون و 803 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در بهار سال جاری خبر داد.

شاخص کل بعد از چند روز متوالی در محدوده قرمز رنگ، امروز سبز رنگ شد.

تبریز - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی در تولید گیاهان دارویی رتبه دوم کشور را دارد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره عدم تمایل بانک‌ها به اعطای تسهیلات ساخت مسکن و در مقابل اعطای تسهیلات به کارکنان و کارمندان خود پرداخت.

به منظور استفاده ازظرفیت‌های مشترک برای مقابله با مخاطرات طبیعی و هوشمندسازی راه‌ها در زمان بحران همکاری‌های مشترک بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان هواشناسی افزایش پیدامی کند.

بازار گوشت و شکر نا به سامان بوده و قیمت‌ها نوسان دارد؛ در چند هفته اخیر تعداد موجودی انواع روغن کمتر شده و جای خالی کالاها در قفسه‌های برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ملموس است.

با بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی پرونده توسعه میدان گازی پارس جنوبی بسته خواهد شد و از این به بعد باید منتظر افزایش تولید گاز از این میدان باشیم.

اهواز - دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان گفت: در خصوص مبارزه با قاچاق گندم از اسفندماه جلساتی تشکیل داده و کار را آغاز کردیم که در پی آن حتی یک کیلوگرم گندم از کشور خارج نشد.

تهران - نابسامانی‌ها در قطار حومه‌ای تهران - ورامین ادامه دارد و در کلیپ فوق تصاویری از ازدحام امروز مسافران این مسیر را مشاهده می‌کنید.

تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان دادوستد بیش از 564 هزار تن انواع کالا بود.

بر اساس گزارش فائو، میزان تولید غلات شامل گندم، جو، برنج سفید و ذرت دانه‌ای ایران، در سال زراعی در سال زراعی «1402-1401» به 21 میلیون تن افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان انرژی های تجدیدپذیر گفت: مجوز 4هزار مگاواتی خورشیدی اخذ شده و برای 3 هزار مگاوات مناقصه برگزار شده است.

دلار بدون تفاوت با قیمت دیروز در همان محدوده 41000 تومان مبادله شد.