دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

سید احسان خاندوزی گفت: یکی از دغدغه‌های دولت، عدالت منطقه‌ای در دسترسی به تسهیلات بانکی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: همزمان با افزایش دمای هوا، همکاری ادارات در مدیریت بار افزایش پیدا کرده است، در عین حال پایداری کامل شبکه نیازمند همکاری تمامی ادارات پایتخت است.

سخنگوی صنعت برق گفت: از 21 میلیون قبض صادره، 7 میلیون و 350 هزار قبض مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند.

فعالان بخش خصوصی در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن خواستار اجرای سند راهبردی توسعه اقتصادی کشور شدند.

اتاق بازرگانی تهران اعلام کرده که در برنامه‌ای که فردا (11 تیر) برگزار خواهد شد، به دعوت رسمی مرکز توسعه تجارت الکترونیک، مسئولان شرکت خدمات‌دهنده کسب‌وکار دوئین (TikTok) به ایران می آیند.

در 100 روز آغازین امسال با تحویل 5 میلیون و 15 هزار تن گندم از کشاورزان این عدد نسبت به سال گذشته، یک میلیون و 107 هزار تن افزایش داشته است.

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: پانزدهم تیرماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول (فصل بهار) 1402 است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد انحراف چشمگیر برخی از بانک‌های خصوصی در تسهیلات‌دهی نسبت به سپرده در برخی از استان‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از پیشرفت 90 درصدی ساخت پیگ هوشمند ایرانی با توان متخصصان داخلی بخش خصوصی خبر داد.

امروز، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل و اشخاص حقیقی است.

تولید میگوی پرورشی آب شور به عنوان یک کالای صادرات‌محور در سازمان شیلات کشور هدف گذاری شده است.

اردستان - سرپرست اداره آبفای اردستان گفت: مشترکان آبفا به چهار دسته کم مصرف، خوش مصرف، پر مصرف و بد مصرف تقسیم می شوند که در اردستان متاسفانه حدود یک سوم مشترکان مازاد بر الگو مصرف می کنند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری یک‌هزار و 332 فقره تعرض به مساحت حدود 550 هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در سه ماه ابتدایی امسال خبر داد.

خمیر کاغذ به طور عام و صرف نظر از نحوه مصرف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض معاف شد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه از نهایی شدن ثبت 11 هزار و 574 قرارداد اجاره با کد رهگیری رایگان در سامانه املاک و مستغلات بین موجران و مستاجران خبر داد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی به مناسبت 10 تیرماه روز ملی صنعت و معدن با تاکید بر نقش صنعتگران و معدن‌کاران در پیشرفت کشور، این روز را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی تبریک گفت.