شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

نرخ تورم گروه‌های کالایی در فروردین 1402 از سوی مرکز آمار ایران اعلام شد.

دستورالعمل کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی توسط بانک مرکزی ابلاغ شد که بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان از این پس براساس جزئیات اعلام شده کارمزد پرداخت خواهند کرد.

گزارشی از صدا و سیما در خصوص تخلف شرکت‌های بیمه در عدم پرداخت خسارت افت قیمت را مشاهده میکنید.

سخنگوی وزارت صمت گفت: به نظر می‌رسد سامانه یکپارچه که پیشنهاد خود شورای رقابت هم بوده، تاکنون موفق عمل کرده است زیرا به هر حال تأثیر کاهنده قیمتی در بازار آزاد قابل مشاهده است.

مدیر عامل شرکت راه‌آهن ایران گفت: در صورت اجرای تعهدات کشور عراق در پروژه شلمچه - بصره، این خط ریلی تا 1.5 الی 2 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان چای کشور، از خرید 30 هزار تن برگ سبز چای از چایکاران تاکنون خبر داد.

از ابتدای پارسال تا 15 اردیبهشت امسال 313 هزار و 410 متقاضی صدور مجوزهای کسب و کار موفق به دریافت مجوز به صورت کاملا الکترونیکی و بدون کاغذ و نیاز به حضور فیزیکی شدند.

جزئیات تفاهمنامه اجرایی طرح ریلی شلمچه - بصره بین ایران و جمهوری عراق را از زبان مدیر عامل شرکت آهن مشاهده می‌کنید.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از 265 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.

تبریز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از برآورد اولیه خسارت 14 هزار میلیارد ریالی در اثر خشکسالی به 117 هزار هکتار از اراضی زراعی در سطح چهار شهرستان این استان خبر داد.

مدیران عامل راه‌آهن ایران و عراق ضمن بازدید از راه‌آهن شلمچه_بصره از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه ریلی قرار گرفتند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: درحال حاضر بخش آموزش‌ها و تعمیر و نگهداری آموزش نفرات مراقبت پرواز در حال انجام است و پروازهای ایران - سوریه برقرار است که از 15 خردادماه افزایش می‌یابد.

امروز بازار سرمایه با ریزش عجیب و دور از انتظار 95 هزار واحدی همراه شد، در این شرایط شناسایی نمادهای قدرتمند می تواند در معاملات بهتر معامله گر را یاری کند.

چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد.

رئیس کل صندوق بین‌المللی پول می‌گوید که جهان در خطر شکل‌گیری بلوک‌های اقتصادی رقیب قرار دارد.