جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

سازمان اطلاعات انرژی آمریکا گزارش داد که در هفته منتهی به روز 28 آوریل، واردات نفت آمریکا افزایش و صادرات نفت این کشور کاهش یافته است.

در هفته‌ای که گذشت علی‌رغم مثبت شدن قیمت نفت آمریکا در آخرین روز معاملاتی، اما نسبت به ابتدای هفته نفت آمریکا 7 درصد از قیمت خود را از دست داد.

اسناد قضایی نشان می‌دهد شرکت خودروسازی گاز روسیه برای سومین بار از شرکت فولکس واگن آلمان شکایت کرده است.

آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز 17 اردیبهشت ماه 1402 اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به 32 میلیون و 596 هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم 7 میلیون و 391 هزار تومان است.

اهواز - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: فقط 141 هزار نفر و معادل 10 درصد در صنایع راهبردی استان مشغول به کار هستند که بسیار پایین است.

شهریار افندی زاده با اشاره به برنامه ریزی همه جانبه وجامع برای ارائه خدمات شایسته درجابه جایی زائرین اربعین ازفراهم‌آوری امکانات مقتضی درشبکه راه‌های مواصلاتی باهدف ارتقای سطح ایمنی خبر داد.

حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهوردر آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: شرکت‌های فعال داخل کشور به میزان موفقیتشان بسنده نکنند و به تلاش خود ادامه دهند.

طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت بلیت از سوی ایرلاین ها مطرح شد و از سوی دیگر بلیت هواپیما در سایت ها کمیاب شد که به نظر می رسد این دو موضوع بی ارتباط به هم نیستند.

رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه نمایندگان بیش از 65 کشور دنیا در نمایشگاه ایران اکسپو 2023 حضور دارند، از پیش‌بینی و تخمین درآمد دو میلیارد دلاری از این نمایشگاه برای کشور خبر داد.

شاخص کل بورس امروز به صورت ناگهانی با ریزش و هیجان منفی روبرو شده و ریزش عجیب و غریب 95 هزار واحدی را تجربه کرده است.

قیمت نهایی 17 خودروی مونتاژی با احتساب سود 17 درصد اعلام شد.

خیز طلای جهانی برای فتح قله تاریخی در ناحیه 2070 دلار ناکام ماند.

کمتر از 50 روز از سال 1402 گذشته و نوسان قیمت در بازار قند و شکر، تخم مرغ، مرغ و... ادامه دارد؛ هم اکنون در بازار هر کیلو قند 38، شکر 33 و مرغ 87.400 هزار تومان است.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه، اطلاعات معاملات خودرو به صورت یکپارچه در سامانه جامع تجارت وزارت صمت ثبت و شامل مالیات بر عایدی سرمایه می شود.

شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی کشاورزی به استناد مفاد اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی، نرخ خرید تضمینی گندم را در سال زراعی جاری 15 هزار تومان تصویب و ابلاغ کرد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران و محور شهریار - تهران خبر داد.