جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در این جلسه کلیات برنامه مشترک دستگاه‌های دولتی برای مهار تورم و رشد تولید در 10 بند تأیید و مقرر شد که تا پایان هفته برای اجرا ابلاغ شود.

امروز بازار سرمایه با ارزش معاملات خوبی مواجه شده که باعث ایجاد سقفی جدید شد.

در مدت 20 ماه فعالیت فاطمی امین در وزارت صمت شاهد اقدامات مثبت وی در این وزارت خانه هستیم که به نظر می رسد ادامه و تکمیل این اقدامات می تواند شرایط اقتصادی کشور متحول کند.

فرآیند ثبت نام نوبت دوم در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در بازه زمانی 20 تا 29 اردیبهشت 1402 فعال می‌شود.

سی‌امین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی در روزهای 22 و 23 خرداد 1402 در بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

شیوه نامه تایید و تمدید مجوز ثبت سفارش محصولات کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی منتشر شد.

شیوه نامه قیمت گذاری ارزی و ریالی کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی محصولات کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد.

شادگان - مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: نخلستان‌های شهرستان شادگان در برابر آفت سوسک چوب‌خوار ایمن شدند.

اهواز - استاندار خوزستان گفت: از مدیریت بانک‌ها انتظار می‌رود ارتباط دوسویه با صنعت و مسکن برقرار کنند و برای تسهیلات در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

شیوه نامه اولویت دهی تخصیص ارز کالاهای کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد.

دزفول - مدیر جهاد کشاورزی دزفول از پایان برداشت محصول سیر در این شهرستان خبر داد و گفت: 9 هزار تن محصول سیر از مزارع دزفول برداشت شد.

سه شیوه‌نامه قیمت‌گذاری ارزی و ریالی کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی، تایید و تمدید مجوز ثبت سفارش، و اولویت‌دهی تخصیص ارز کالاهای کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی تدوین شد.

ارزش معاملات روزانه خرد بازار سرمایه امروز رکورد تازه ای را زد که نشان از ادامه دار بودن روند صعودی است.

حجم و ارزش معاملات و فاکتور حقیقی‌های استقبال کننده در مقابل حقوقی‌های عرضه کننده می‌تواند کلید راهنما برای معاملات در هفته پیش رو برای افراد باشد.

وزیر نیرو گفت: برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی آب بغدادمی‌تواند متضمن فرصت‌هایی برای ارتقا هرچه بیشتر تعاملات آبی درسطح منطقه باشد.

سیبا موتور سه شنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری کامیون کشنده FAW CA4250 و کامیون کمپرسی FAW CA3250 را در بورس کالا عرضه می‌کند.