جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران در راستای برنامه راهبردی توسعه ملی خود مصمم است تا سال 2040 سهم برق هسته‌ای در سبد انرژی را به 20 هزار مگاوات افزایش دهد.

بانک ملت با هدف تسهیل امور زائران اربعین حسینی (ع)، با برپایی ایستگاه های صلواتی و مواکب در مرزهای خروجی و کشور عراق، میزبان خیل عظیم دوستداران و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) است.

چک الکترونیک (چک امن دیجیتال) بانک ملت با هدف به حداقل رساندن مخاطرات و کاستی های موجود در فرآیندهای چک کاغذی و ارائه روشی امن و در عین حال ساده برای مشتریان عملیاتی شد.

سهامداران حقیقی بانک ملت که سود آنان واریز نشده است می توانند با مراجعه به شعب بانک ملت یا سامانه بانکداری اینترنتی این بانک، سود سهام خود را دریافت کنند.

شرکت اتوبوس‌سازی اسنا (از مجموعه گروه بهمن) در روزهای آغازین پاییز 1402 اولین سری از اتوبوس‌های مدرن تولیدی خود را به شهرداری تهران تحویل داد.

حمیدیان گفت: راه ورود شرکت های دانش بنیان به مجموعه های بزرگ صنعتی، ایجاد اکوسیستم فناوری در این مجموعه هاست.

به‌منظور رفاه حال مشتریان و بهبود و توسعه خدمات همراه‌بانک تجارت، نسخه جدید این اپلیکیشن با قابلیت‌های جدید از جمله دریافت خدمات «همراز» رونمایی شد.

رئیس جمهور با تاکید براینکه بانک‌ها مسکن‌سازی خود را جزو آمار تسهیلات نهضت ملی مسکن لحاظ نکنند، گفت: مدیران بانک‌هایی که در عمل به وظایف خود کوتاهی کرده‌اند، باید بازخواست شوند.

وزیر راه و شهرسازی از واگذاری حدود 20 هزار قطعه زمین در فاز دوم واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت خبر داد.

رشت - استاندار گیلان گفت: هیچ مانعی نباید بر سر راه پرداخت تسهیلات بانکی در اجرای این طرح در گیلان باشد.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی اقتصاد مسکن، انبوه سازی و معماری پایدار از آغاز به کار کنسرسیوم مشارکت در توسعه ملی همزمان با برپایی این رویداد خبر داد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: با اولویت‌بندی صورت گرفته در آزادراه قائمشهر - ساری، در حال حاضر عملیات اجرایی در 10 کیلومتر ابتدایی این آزادراه در حال انجام است.

پیش‌بینی‌ها حاکی از تداوم کاهش بارش در حوضه‌های آبریز درجه 1 و 2 را در روزهای آغازین سال آبی جدید است به‌گونه‌ای که این هفته یک حوضه اصلی بدون بارش است.

در شهریور ماه 1402، شاخص قیمت مصرف کننده خانوارهای کشور به عدد 201.7 رسیده است که نسبت به ماه قبل، 2.0 درصد افزایش داشته است.

شرکت سایپا برای متقاضیان شاهین اتوماتیک در حالی پیامک واریز وجه ارسال کرده که قرار است هفته چهارم اسفند 1403 خودرویشان را تحویل بگیرند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، از نقل و انتقال 9 میلیون تن کالاهای اساسی از بنادر امام خمینی و شهید رجایی به عنوان دو بندر اصلی ورودی کالای اساسی به کشور در سال گذشته خبر داد.