پنج‌شنبه 3 آبان 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

دبیر جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایر برنامه عملکرد و بودجه سازمان، عمدتاً از خروجی درآمدی و عملکردی سازمان به جمع بندی می‌رسد، باید خطوط تولید را در دسترس داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات با تأکید بر نقش کلیدی صنعت انتقال نفت در کمک به رفع ناترازی سوخت، گفت: خط لوله جدید 26 اینچ بندرعباس - سیرجان - رفسنجان نیمه دوم مهرماه به بهره برداری میرسد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند گفت: از ابتدای سال تا نیمه نخست مهر، بیش از یک میلیارد و 600 میلیون مترمکعب گاز در این پالایشگاه فرآورش شده که نسبت به مدت مشابه پارسال که افزایش 8 درصدی دارد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از معرفی 8 سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی به منظور انسداد به معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاه‌های استان تهران خبر داد.

همتی با بیان اینکه در مدت 5 روز مسئولیتش در وزارت اقتصاد، 5 همت مربوط به موضوع اشتغال روستایی را از صندوق فوق تعیین تکلیف کرده است، گفت: انشالله 15 همت در اختیار اشتغال روستایی قرار می‌گیرد.

بوشهر - استان بوشهر به عنوان قطب پرورش میگوی کشور محسوب می‌شود و سطح مزارع پرورشی استان در حال افزایش است.

باتوجه به پیش بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین بانکی، موضع این بانک در این هفته توافق بازخرید بود.

مسئول بسیج کارگری شرکت پاکدیس گفت: طرح شیفت ایثار با مشارکت حدود 100 نفر از کارگران این کارخانه اجرا می‌شود و عوائد این طرح در راستای کمک به افراد نیازمند و توزیع بسته‌های معیشتی

عملکرد برق روستایی کشور حاکی است از ابتدای امسال تا 15 مهر جاری 40 روستا برقدار و عملیات توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق در 2300 روستا به اتمام رسیده است.

ضریب جینی خانوارهای شهری و روستایی کل کشور به ترتیب 0.3820 و 0.3583 است که نسبت به سال قبل به ترتیب 0.0124 افزایش و 0.006 کاهش نشان می‌دهد.

‌در یادداشت «مهدی خاکی‌فیروز»، به بررسی این موضوع پرداخته شده که چگونه سرمایه‌گذاری در هنر نه تنها به تقویت اعتبار برندهای مالی کمک می‌کند، بلکه در ارتقای فرهنگی جامعه نیز موثر است.

مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از اداره کل رفاه و درمان، بزرگ ترین سرمایه بانک را نیروی انسانی آن خواند و بر ارائه خدمات بهینه به آنان تاکید کرد.

سازمان هواشناسی کشور نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خزربه بیش از 1.5 متر هشدار داد.

در بازار طلای تهران امروز (سه‌شنبه 17 مهر) هر قطعه سکه طرح جدید با کاهش 500 هزار تومانی نسبت به دیروز، 48 میلیون و 720 هزار تومان دادوستد می‌شود.

سخنگوی صنعت برق گفت: ظرفیت نیروگاههای تجدیدپذیر کشور تا اوج بار سال آینده به 4800 مگاوات می‌رسد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن گفت: آنالیز قیمتی تخم‌مرغ انجام شده، نرخ در ستاد تنظیم بازار همراه با رایزنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بررسی و نهایی می‌شود.