جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

بیش از 2700 پروژه تحقیقاتی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اجرا می‌شود.

همدان_ نماینده ولی فقیه در استان همدان در نشست مشترک وزیر کشاورزی با فعالان عرصه کشاورزی استان به ایراد سخنرانی پرداخت.

همدان_ تردد در جاده های مواصلاتی همدان در ایام اربعین حسینی (ع) نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش 7درصدی داشت.

اردبیل - مجتمع آهن و فولاد اردبیل با پیشرفت 40 درصدی و اشتغال‌زایی مستقیم بیش از 300 نفر و غیرمستقیم بیش از یک هزار نفر در حال احداث است.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای رفع تنش بین کشور آذربایجان و ارمنستان، گفت: گمرک برای پیگیری و رفع چالش‌ها در پایانه مرزی آستارا مستقر می‌شود.

کرمانشاه - استاندار کرمانشاه از تکمیل 70 پروژه نیمه تمام استان کرمانشاه تا پایان سال جاری بر اساس توافق با سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار آنها خبر داد.

برگ‌های زیبای آفتابگردان در این فصل زیبایی خاصی به برخی از مناطق استان مرکزی بخشیده‌اند.

سخنگوی کاخ کرمین می‌گوید سازمان تجارت جهانی هر روز ضعیف‌تر می‌شود بنابراین ساختار آن نیاز به اصلاح دارد.

درقانون پتروپالایشگاه‌ها صراحتاً جزئیات استفاده ازظرفیت‌های بازارسرمایه برای تأمین مالی پروژه‌های پتروپالایشی بیان شده و طبق قانون وزارت نفت متولی اصلی نظارت برتأمین مالی است.

بوشهر - در فصل صید میگو در آب‌های استان بوشهر، بازار فروش آن رونق بیشتری می‌گیرد.

اصفهان - معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: تاکنون 2 هزار و 500 روستای کشور با اجرای طرح جهاد آبرسانی از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

زمین‌های کشاورزی و مراتع از بین می روند و به جای درخت و بوته، آهن و سیمان کاشته می شود. قرار است نسل آینده آهن و سیمان بخورند.

کامیاران - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اشتغال 21 هزار و 542 نفر تثبیت شده است.

انتظار می رود شرکت های بزرگ بازار سرمایه وضعیت مثبت و متعادلی داشته باشند.

خرم‌آباد - به‌واسطه برداشت‌های بی‌رویه از منابع آبی لرستان زنگ هشدار برای دشت‌های این استان به صدا درآمده و به گفته مسئولان باید 138 متر حفاری کرد تا به آب در دشت «سیلاخور» رسید.

اردبیل - 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان اردبیل طی سال 1401 پرداخت شده و این میزان نسبت به سال پیش از آن 56 درصد رشد داشته است.