جمعه 30 شهریور 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از افزایش 2 درصدی حجم انتقال گاز در سال 1401 با انتقال بیش از 273 میلیارد مترمکعب گاز در شبکه سراسری کشور خبر داد.

قیمت جدید گندم در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی تعیین شد و این عدد احتمالا 16 هزار تومان باشد.

دبیر انجمن تأمین کنندگان و تولیدکنندگان برنج در واکنش به مباحث مطرح شده مبنی بر شکسته شدن رکورد واردات برنج، این مساله را تکذیب کرد.

در میان شرکای تجاری روسیه، چین توانسته از نظر حجم مبادلات از اتحادیه اروپا هم پیشی بگیرد.

سفیر آرژانتین در روسیه گفت: قرار است در نشست ماه آگوست گروه بریکس، موضوع عضویت آرژانتین در این گروه مورد بررسی قرار گیرد.

در میان شرکای تجاری روسیه، چین توانسته از نظر حجم مبادلات از اتحادیه اروپا هم پیشی بگیرد.

سفیر آرژانیتن در روسیه گفته که قرار است در نشست ماه آگوست گروه بریکس، موضوع عضویت آرژانتین در این گروه مورد بررسی قرار گیرد.

قطعی چند ساعته برق در منطقه 22 تهران به خاطر مشکلات فنی شبکه بوده و اکنون رفع عیب شده است.

رشت - استاندار گیلان بر ضرورت استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها در فصل زراعی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید در تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری هم پوشانی داشته باشند.

امروز برخی از نمادها ورود و خروج جدی پول داشتند و به صورت قدرتمند دست به دست شدند و برخی دیگر از نمادها نیز ارزش معاملات بالایی داشتند.

خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: قطعا استیضاح وزرا به هماهنگی این سیاست‌ها کمک نخواهد کرد و این کار صرفاً فرصت را از ما خواهد گرفت و وزارت‌خانه‌ها را چند ماه دچار مشکلات تصمیم‌گیری کند.

حمل سنگ آهن استخراجی از انومالی 8 (مجتمع شهید احمدی روشن) به چغارت آغاز شد.

سیمون سیمونیان مسئول دبیرخانه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در واکنش به اعتراض مجید صالحی به اهدا نشدن خودروی برگزیدگان این رویداد توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: روند عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو ادامه خواهد داشت و در مراحل آینده فروش، شاهد عرضه محصولات جدیدی مانند ری را و... خواهیم بود.

شاخص کل بورس امروز در صبح با افزایش عرضه روبرو شده که در انتهای معاملات این عرضه ها به شدت کاسته شد.

به گفته مجری طرح‌های نیروگاهی سیکل ترکیبی شرکت برق حرارتی، با راه اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه برق مورد نیاز 600 هزار خانوار تامین می‌شود.