یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

نشست خبری یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس فردا سه‌شنبه 17 آبان در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

نهمین جلسه از فصل سوم قرار سه شنبه‌های انتشارات شهید کاظمی با محوریت کتاب «شهید نوید» فردا برگزار می‌شود.

مجموعه کتاب های «آثار تربیتی آموزشی ویژه نوجوانان» فردا سه شنبه هفدهم آبان در خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، رویداد هم افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی با حضور 113 تشکل برگزار می‌شود.

هفتمین چاپ کتاب «سیاست‌های خیابانی: جنبش تهیدستان در ایران» نوشته آصف بیات و ترجمه سید اسدالله نبوی چاشمی توسط انتشارات شیرازه کتاب ما منتشر شد.

ثبت نام دوره جدید برخط فارسی‌آموزی سطح نوآموز، ویژه کودکان ایرانی مقیم خارج از کشور از امروز دوشنبه 16 آبان آغاز شد و تا 04/09/1401 ادامه دارد.

علی رمضانی، دبیر سی امین هفته کتاب با اشاره به اینکه در سال جاری 116 میلیون نسخه کتاب منتشر شده است گفت: 17 نهاد مختلف در شورای برنامه ریزی هفته کتاب عضو هستند.

تفاهم‌نامه همکاری میان پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و بنیاد علمی اکو امضا شد.

کتابخانه اندیشه ویژه برنامه «دورهمی کتاب» را به صورت هفتگی برگزار می‌کند تا فرهنگ کتابخوانی را در سطحی گسترده نهادینه کند.

میلاد عرفانپور در گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، شعری با عنوان آرتین را در جمع حاضران قرائت کرد که در بخشی از این شعر آمده: آرتین! ببین برایت باران شدست ایران.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور 70 خبرنگار ورزشی شامل 45 خبرنگار و 25 عکاس خبری در رویداد جام جهانی فوتبال خبر داد.

روایت جالب پدر شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی از ماجرای گم شدن سه روزه فرزندش در سفر زیارتی کربلا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

طراح لباس طرفداران تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر گفت: در طراحی پیراهن که پیروز نام دارد، از سمبل‌های نمادین استفاده شده که با موضوع اتحاد است.

پیکر پاک شهید مدافع امنیت سید روح‌الله عجمیان با حضور باشکوه مردم کرج تشییع شد.

کتاب دو جلدی و ارزشمند به نام «خاکریزهای خط مقدم؛ تاریخ مهندسی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس، فردا سه‌شنبه 17 آبان رونمایی می‌شود.

چاپ پنجم کتاب «قرهالعین: زندگی، عقیده و مرگ» نوشته مهدی نورمحمدی توسط انتشارات علمی منتشر شد.