شنبه 14 مهر 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

کتاب «وزیر قلابی» نوشته محمدعلی جعفری توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شد.

کتاب «آرزوهای دست ساز» با تحقیق و نگارش میلاد حبیبی توسط انتشارات راه یار به چاپ دوازدهم رسید.

به خاطر امتناع ستاد کل نیروهای مسلح از دستورالعمل اجرایی بند «خ» ماده «88» تاکنون هیچ رزمنده‌ای از این امتیاز برخوردار نشده است و تنها سبب سردرگمی ایشان شده است.

سی‌وچهارمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ی سهروردی با عنوان «آیا فلسفه شیخ اشراق ادامه راه ناتمام ابن سینا است؟» روز 23 آذر در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

رمان «فصل بی هراسی» نوشته محمد حسین فاضل توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شد.

اهواز - دبیر ستاد مرکزی راهیان نور از لزوم تبیین گام دوم انقلاب در میان راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

یک‌روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر گفت: شبکه‌ای نظیر پرس تی وی در حال ارائه یک آلترناتیو و گزینه جایگزین برای روایت های غلط و مخدوش دولت های غربی است

فتوت‌نامه سپاهگری نخستین تعلیمات اخلاقی و شرعی در جنگ را دستوراتی می‌داند که از حق تبارک و تعالی به پیامبر (ص) نازل شد تا ایشان آنها را به حضرت امیرالمومنین (ع) انتقال دهند.

انتشارات علمی و فرهنگی کتاب «تربیت معلم برای مدرسه‌های فقیر» به قلم گروه نویسندگان با ویراستاری جو لمپرت و بروس برنت و ترجمه حسن خیاطی را منتشر کرد.

نماهنگ «ایران افتخار من» را 300 دختر و پسر ایرانی با حضور در برج آزادی اجرا کرده‌اند.

محمدامین حاجی‌هاشمی گفت: در حاشیه برگزاری هفتمین جام قهرمانان، برای آموزش سواد بازی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف و شناسایی ظرفیت‌های هر استان در حوزه بازی‌سازی برنامه‌ریزی شد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و رئیس نمایشگاه «آینده چاپ ایران» از برگزاری این نمایشگاه از بیستم تا بیست‌وسوم دی ماه خبر داد.

رئیس بنیاد فرهنگی مقبره الشعرای شهریار گفت پیکر مفتون امینی فردا یکشنبه 13 آذر تشییع و تدفین می‌شود.

کتاب «خرده عادت‌های نوجوانی» نوشته کیت گلَدین توسط انتشارات آلاچیق منتشر شد.

دوازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در سال جاری برگزار نخواهد شد و زمان برگزاری آن به سال آینده موکول شده است.

مجموعه اسناد اهدایی خاندانی مربوط به دوران زندگی اصغر پارسا دبیر و کاردار سفارت ایران در چین در دوره پیش تا پس از جنگ جهانی دوم به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اهدا شد.