چهارشنبه 11 مهر 1403

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

اصفهان - ایرنا - 4 نفر عضو تیم فوتبال سپاهان کرونا گرفتند، تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان آغاز شد و تمرینات تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن بطور دائم رصد پزشکی می‌شود از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

4 نفر عضو تیم فوتبال سپاهان کرونا گرفتند

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: پس از انجام آزمایش‌های مجدد، آزمایش چهار نفر از اعضای تیم فوتبال سپاهان مثبت اعلام شده است.

حمید باقری افزود: به دنبال مثبت شدن آزمایش کرونای 2 نفر از اعضای تیم فوتبال سپاهان، روز گذشته در سه گروه مجزا همه افراد این تیم آزمایش دادند و تمرینات تیم تعطیل شده است.

وی همچنین شایعه ابتلای پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان به کرونا را تکذیب کرد و افزود: این بازیکن در سلامتی کامل به سر می‌برد و اخباری که در مورد این بازیکن منتشر شد صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این حق را برای خود محفوظ می‌داند از رسانه‌هایی که با انتشار اخبار کذب سعی در برهم زدن آرامش این باشگاه را دارند شکایت کند.

سرمربی تیم سپاهان: انگیزه بالای جوانان اصفهانی به پیشرفت والیبال کمک می‌کند

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: با درخشش تیم سپاهان در لیگ برتر، جوانان و نوجوانان اصفهانی انگیزه خوبی در این رشته ورزشی به‌دست آوردند که باعث پیشرفت این رشته در استان می‌شود.

رحمان محمدی‌راد افزود: این انگیزه باعث کشف استعدادها و استقبال تماشاگران از این رشته ورزشی در اصفهان شده است و امیدوارم بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را شناسایی و پرورش دهیم.

وی با اشاره به اینکه سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است، اضافه کرد: در این تیم تمام زیرساخت‌ها و امکانات فراهم است و در حال برنامه‌ریزی برای تمرینات و آغاز اردوها هستیم تا برای مسابقات پیش رو آماده شویم.

تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان آغاز شد

تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان روز یکشنبه پشت درب‌های بسته آغاز شده است.

آزمایش‌های پزشکی اعضای تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان منفی اعلام و تمرینات این تیم برای حضور در فینال لیگ برتر آغاز شد.

پایگاه اطلاع رسانی باشگاه گیتی پسند اصفهان در این ارتباط اعلام کرد: تمرینات این تیم طبق همه پروتکل‌های ارسالی به سازمان لیگ فوتسال، امروز آغاز شد و حضور احدی به جز اعضا تیم در محل تمرینات ممنوع است.

جامعه ورزشی اصفهان با آرمان‌های امام (ره) تجدید بیعت کرد

جمعی از ورزشکاران اصفهان روز سه شنبه به مناسبت فرا رسیدن 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) با حضور در گلستان شهدای این شهر با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب تجدید بیعت کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان اظهارداشت: در این برنامه جمعی از پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران، سرپرست و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان، مسئولان هیات‌های ورزشی و دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان حضور داشتند.

گلنار حسینی اضافه کرد: عطر افشانی قبور مطهر شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل هرساله با حضور جمعی از اعضای جامعه ورزشی اصفهان برگزار می‌شود.

تمرینات تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن بطور دائم رصد پزشکی می‌شود

رییس هیات پزشکی، ورزشی استان اصفهان گفت: تمرینات تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن از حیث رعایت موارد پیشگیرانه از ابتلا به بیماری کووید -19، با تلاش افسران (کارشناسان) سلامت و بهداشت این هیات بطور دائم رصد می‌شود.

احمدباقری مقدم افزود: پیش از شروع رسمی تمرینات از هر 2 باشگاه و محل تمرین بازدید بعمل آمد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی تیم‌ها مشهود بود.

وی با اشاره به انجام دومین مرحله آزمایش ویروس کرونا برای تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن تصریح کرد: 2 تیم موارد مثبت کمتر از پنج نفر دارند و این تعداد تمرین کلی تیم‌ها را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد، بیماران در قرنطینه می‌مانند تا برای دیگر اعضای تیم مشکلی رخ ندهد.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان اضافه کرد: در صورتی که در موارد ابتلا افزون بر پنج نفر باشند کل تیم قرنطینه خواهند شد.

سپاهان تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال است

مدیرر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم ما تابع تصمیمات و قوانین فدراسیون فوتبال است و در مورد ادامه دیدارهای لیگ برتر این موضوع نیز صدق می‌کند.

حمید باقری افزود: در مورد ادامه برگزاری لیگ و یا تعطیلی آن هر آنچه که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم بگیرد نسبت به آن عمل خواهیم کرد و از قوانین و مقررات مرتبط پیروی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ادامه تمرینات تیم سپاهان در حال برگزاری است افزود: افرادی که آزمایش بیماری کرونای آنها مثبت شده‌بود در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و تیم بدون حضور آنها به صورت دسته‌های کوچکتر تمرین می‌کند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان: وظیفه ما در لیگ برتر سنگین است

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم‌های لیگ برتری با جذب بازیکنان مناسب، سرمایه‌گذاری خوبی برای رقابت‌های سوپر لیگ والیبال کردند که این موضوع وظیفه ما را برای حضور در این رقابت‌ها سنگین‌ترمی‌کند.

رحمان محمدی‌راد اظهار داشت: لیگ برتر در سال گذشته به دلیل بیماری کرونا نیمه کاره ماند و مهمترین بخش بازی‌ها که پلی‌اف بود و تیم‌ها تلاش می‌کردند بتوانند با میزبانی از تیم های ضعیف‌تر رتبه خوبی داشته باشند انجام نشد.

وی گفت: در فصل پیش روی لیگ برتر والیبال کشور، تیم سپاهان نیز با برنامه‌ریزی و جذب بازیکنان خوب به دنبال پوشش دادن نقاط ضعف است تا بتواند حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها داشته باشد و در جمع مدعیان قرار گیرد.

سومین آزمایش کرونای اعضای تیم سپاهان

اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روز جمعه، برای سومین مرتبه در 2 هفته گذشته آزمایش کرونا دادند.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: در پی مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای چهار نفر از مجموعه سپاهان در 2 هفته گذشته، امروز نیز با نظارت هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان این اقدام در مجموعه باغ فردوس صورت گرفت.

حمید باقری بیان کرد: آزمایش‌های موسوم به پی‌سی‌آر که در دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تاکید قرار گرفته و همچنین "الایزا" از بازیکنان تیم سپاهان گرفته شده است.

*س_برچسب‌ها_س*