یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عصر ایران

محمد اسماعیلی با نام اصلی «محمد علی اسماعیلی متین» که از اساتید حوزه تنبک نوازی بود، امروز 22 مرداد بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محمد اسماعیلی با نام اصلی «محمد علی اسماعیلی متین» که از اساتید حوزه تنبک نوازی بود، امروز 22 مرداد بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسماعیلی فقید طی دو ماه گذشته به علت کسالت در بیمارستان بستری بود، ساعاتی پیش درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

در سومین هفته از مردادماه شبکه پنج سیما با پنج فیلم تلویزیونی مهمان خانه‌های مخاطبان می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویدیو منتشر شده از حرکت هفت‌تیرکشی و شلیک جالب بهنام بانی در کنسرتش حسابی در فضای مجازی سر و صدا کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

19 مردادماه سالروز در گذشت هوشنگ ابتهاج این «پیر پرنیان‌اندیش» است که در سن 94 سالگی در کلن آلمان از دنیا رفت و پیکرش را در باغ محتشم کاشان به خاک سپردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آلبوم «پدر گواردیولا» با حضور خوانندگانی چون سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح و... بصورت یک آلبوم گروهی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

آلبوم «پدر گواردیولا» با حضور خوانندگانی چون: سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح و... به صورت یک آلبوم گروهی روانه بازار موسیقی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آلبوم «پدر گواردیولا» با حضور خوانندگانی چون: سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح و... بصورت یک آلبوم گروهی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

فصل دوم «زخم‌کاری» در حالی پخش خود را در اواسط شهریورماه آغاز خواهد کرد که هم بازیگران جدیدی به پروژه اضافه شده‌اند و هم اتفاقاتی تازه در راه است.

وب‌گاه گسترش

علی رهبری (موسیقیدان و رهبر ارکستر با سابقه) معتقد است: «اگر نام جشنواره فجر را تنها «جشن فجر» گذاشته بودند، کاملا درست و منطقی بود و دیگر انتقادی هم به آن وارد نمی‌شد اما همراهی کلمه‌های فستیوال یا جشنواره در عنوان این رویداد، انتظاری ایجاد می‌کند که تا به حال عملی نشده است. البته که جشنواره موسیقی فجر بدون حضور بزرگانی همچون حسین علیزاده و کیهان کلهر بی‌معنی است.»

وب‌گاه 55 آنلاین

جدیدترین عکس بهنام بانی با لباسی بامزه را در ادامه مشاهده می کنید.

خبرگزاری تسنیم

امین صافی‌زاده مدیر مجموعه «شهر سرود» معتقد است که گروه‌های سرود به شدت نیازمندِ آموزش‌های تخصصی دارند تا بتوانند اجراهای‌شان را به صورت زنده و با کیفیت روی صحنه ببرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کیوان ساکت، هنرمند که قرار بود در برنامه «تد تهران» سخنرانی کند، با ممانعت از سوی مسئولان برنامه برای حضور سازش روی صحنه همراه شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «ابوالفضلِ مرگ بر شاه؛ خاطرات شفاهی ابوالفضل الماسی از مبارزان انقلاب اسلامی در قم» نوشته رضا یزدانی توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برگزیدگان دومین دوره از مهرواره هوای نو در چهار بخش و 68 رشته معرفی شدند.