شنبه 29 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال نون خ کنایه‌ای جالب توجه را به بدهکاران بانکی زده است.

وب‌گاه عصر ایران

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون توهین به یک هنرمند در شبکه سه سیما واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ با انتشار متنی از دست اندرکاران برنامه «خودمونی» خواست تا نسبت به اشتباه مرتکب شده درباره اجرای یکی از قطعات مرحوم محمدی توسط یکی از شرکت‌کنندگان اعلام برائت کند.

وب‌گاه الف

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ با انتشار متنی از دست اندرکاران برنامه «خودمونی» خواست تا نسبت به اشتباه مرتکب شده درباره اجرای یکی از قطعات مرحوم محمدی توسط یکی از شرکت‌کنندگان اعلام برائت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی از دست اندرکاران تولید برنامه «خودمونی» شبکه سه سیما خواست تا نسبت به اشتباه مرتکب شده درباره اجرای یکی از قطعات مرحوم سهراب محمدی توسط یکی از شرکت کنندگان اعلام برائت کند. در متن منتشر شده از سوی دفتر موسیقی آمده است: اقدام نسنجیده‌ای که در یک برنامه با ماهیت سرگرمی نسبت به هنر یگانه یکی از...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پنجشنبه 31 فروردین، جمعه، شنبه و یکشنبه 1، 2 و 3 اردیبهشت ماه مصادف با عید سعید فطر 21 فیلم سینمایی جدید از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می‌رسد که پس از استان خراسان رضوی این بار نوبت به یزد رسیده باشد؛ چراکه چندی پیش حجت اشرف‌زاده توانست در زادگاه خود «نیشابور» به روی صحنه برود و در کنار آن قرار است در خود مشهد نیز همزمان با عید سعید فطر جشنواره «امت ماه» برگزار شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان یافتن ایام ماه مبارک رمضان و وقفه چند روزه‌ای که در برگزاری کنسرت‌ها به علت فرا رسیدن شب‌ها قدر رخ داد، کنسرت‌ها باری دیگر به روی صحنه‌ها برمی‌گردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برگزاری کنسرت در یزد هم در کنار شهرهایی مانند مشهد و قم، سال‌ها بوده که برای خوانندگان و اهالی موسیقی مشکل‌ساز بوده است، اما به نظر می‌رسد قرار است با اجرای پیش روی «پرواز همای» در این شهر، مشکلات ممنوعیت برگزاری کنسرت در آن تا حدودی حل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برگزاری کنسرت در یزد هم در کنار شهرهایی مانند مشهد و قم، که همیشه حاشیه ساز بوده است بلامانع شد. البته باید صبر کرد و دید در زمان برگزاری کنسرت ها چه اتفاقی می افتد.

خبرگزاری تسنیم

"بهشت تبهکاران" در حال طی کردن آخرین مراحل پس تولید خود است که طبق شنیده‌ها از کیفیت و ظرافت بسیار بالایی برخوردار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش 3 فیلماز جمله «خائن کشی» اثر مسعود کیمیایی موافقت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، در حالیکه سهم زنان پژوهشگر پراستناد در کل کشور تنها 15 درصد است، اما آمار جدید نشان می‌دهد دانشگاه تهران، علامه، اصفهان و تربیت مدرس به ترتیب رتبه تعداد پژوهشگر پراستناد را بدست آوردند. اسامی اساتید دانشگاه تهرانی پراستناد به این شرح است: احمد پور احمد (دانشکده جغرافیا) محمد علی بشارت (دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی) کرامت...

خبرگزاری مهر

استادان پراستناد دانشگاه تهران در حوزه علوم انسانی، اجتماعی و هنر معرفی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر در موسیقی صدای آسمانی شجریان است در شعر هم سهراب «صدای نفَس باغچه» را می‌شنود و در سیاست، انقلابی درگرفت با صدایی که از نوار کاست شنیده می‌شد و نقطه مقابل هم پیام داد صدای انقلاب شما را شنیدم. نماد جنگ 8 ساله نیز صدای آژیر است و امروز در دنیای رسانه صدا در پادکست‌ها و کلاب‌هاوس مرزها را درمی‌نوردد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید آقاخانی در پیج شخصی خود در اینستاگرام نسبت به سانسور شدید سریال نون خ اعتراض کرد.