شنبه 29 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند سه‌گانه «عشق شبیه تو بود» درباره عاشقانه‌های ایران، ترانه‌ها و اجرای ترانه تهرون یعنی صدای تو... (اثر مازیار فلاحی) است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سال 1401 برای هنرمندان موسیقی کشور مصادف با درگذشت برخی از هنرمندان برجسته این عرصه شده است که اسامی این هنرمندان در این گزارش آورده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

بر همین اساس، دفتر موسیقی وزارت ارشاد با توجه به تقارن نوروز 1402 با ماه رمضان و با احترام به دغدغه‌های جامعه مومنان کشور با صدور دستورالعمل‌های ویژه‌ای برای برگزاری رویدادهای موسیقایی برای نوروز پیش رو که متقارن با ماه مبارک رمضان است برنامه‌گزاران را موظف کرده تا با رعایت کامل موازین شرعی و قانونی به اجرای برنامه بپردازند. همچنین در صورت تخطی از قوانین، طبق مقررات با متخلفان برخورد...

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد برنامه‌های موسیقی همانند سال‌های قبل صرفا تا نیمه ماه رمضان برگزار خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌ها و رویداد‌های هنری موسیقایی زیر نظر وزارت فرهنگ همانند سال‌های گذشته صرفا تا نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود. دراطلاعیه وزارت فرهنگ آمده است: پس از انتشار اخباری نادرست مبنی بر برگزاری کنسرت‌ها در ایام ماه مبارک رمضان برای نخستین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، در این حکم آمده است: «تحول و نوسازی در نظام آموزشی و علمی کشور یکی از مهمترین وظائف معاونت آموزشی محسوب می‌شود. نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی منصوب می‌شوید تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی...

خبرگزاری مهر

دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در حکمی دکتر رضا یزدانی را به عنوان دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

طبق برآورد یکی از کنسرت‌گذاران، برگزار نشدن کنسرت‌ها روزانه حدود 20 میلیارد تومان از گردش اقتصادی کشور می‌کاهد. البته خسارت این اعتراضات تنها به برگزار نشدن کنسرت‌ها خلاصه نمی‌شد، بلکه بازار نشرموسیقی و به‌دنبال آن آموزشگاه‌های موسیقی هم تقریباً نیمه‌تعطیل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه ها و رویدادهای هنری موسیقایی زیر نظر وزارت فرهنگ همانند سال‌های گذشته صرفا تا نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه‌های موسیقایی زیر نظر وزارت فرهنگ همانند سال‌های گذشته تا نیمه ماه رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

برنامه ها و رویدادهای هنری موسیقایی زیر نظر وزارت فرهنگ همانند سال‌های گذشته صرفا تا نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه داستان‌ترانه «خاطره قاتله» با آهنگسازی آناهید روزبه، وحید مهراد و خوانندگی رضا یزدانی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به تازگی برنامه‌ای به نام «آوای جادویی» با حضور محمد اصفهانی، محمد معتمدی، رضا یزدانی و رضا صادقی روی آنتن شبکه نمایش خانگی رفته که تقلیدی از برنامه‌های خارجی مسابقات خوانندگی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 1401 یکی از غم‌انگیزترین و تاسف بارترین دوره‌هایی از فعالیت هنرمندان موسیقی کشورمان بود که متاسفانه به دلایل مختلف دار فانی را وداع گفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سال 1401 همانند سال‌های گذشته تعدادی از نویسندگان و شاعران در حوزه زبان فارسی را از دست دادیم که در این گزارش به آن‌ها اشاره شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: از سال 98 و آغاز پاندمی کرونا تا سال 1401 که واپسین روزهای خود را می‌گذراند، حوزه هنر بویژه موسیقی، مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشت...