شنبه 29 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

«دعای ربنا از چهار آیه قرآن که با کلمه ربنا آغاز میشود تشکیل شده است» این اثر زیبا در سال 1396 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است» ربنااستاد محمدرضا شجریان ربنا لاتُزغ قُلوبنا

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از انتشار ویدئویی از اجرای «ربنا» توسط سالار عقیلی در اصفهان و انتقاد برخی کاربران فضای مجازی، این هنرمند موسیقی ایرانی درباره این انتقادها واکنش نشان داد و از منع استفاده از این اثر از سوی او برای تمام رسانه ها نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی هنرمندان فعال عرصه موسیقی در سالی که موسیقی ایران با شرایط ویژه‌ای مواجه بود، موجب ظهور و بروز شرایطی شدند که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان چهره‌های خبرساز این سال یاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تعدادی از هنرمندان فعال موسیقی در سالی که موسیقی ایران با شرایط ویژه‌ای مواجه بود، موجب ظهور و بروز شرایطی شدند که از آن‌ها می توان به‌عنوان چهره‌های خبرساز این سال یاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش اتفاقات و برنامه‌های گوناگون سینما در مرداد ماه 1401 سال گذشته را بخوانید.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات و حواشی سریال نون خ با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس پروژه گذار قرار بود تمامی رده‌های مختلف از نیروهای مؤثر روشن‌فکری، سلبریتی‌های هنری، چهره‌های ورزشی (هولیگانیسم) و عناصر سیاسی با یکدیگر ائتلاف کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در قسمت جدیدی از سریال «نون خ» با اشاره به گم شده سلمان با بهنام بانی، خواننده معروف نیز شوخی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمی‌توان به سال 1401 فکر کرد و آن‌چه را از 25 شهریور به این سو رخ داد نادیده گرفت. به همین سیاق، نمی‌توان به آن‌چه بر موسیقی ایران در سال 1401 گذشت فکر کرد و از آن‌چه پس از این تاریخ از سر گذراند، عبور کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«بی‌انتهاتر از عشق» با صدای شهرام ناظری و آهنگسازی فریدون شهبازیان در راستای سلسله برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»، تولید و منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تعدادی از گروه‌ها و خوانندگان فعال موسیقی پاپ در حالی طی روزهای پیش رو کنسرت‌های خود را در تهران و شهرهای دیگر برگزار می‌کنند که همچنان از کنسرت‌های مرتبط با دیگرگونه‌های موسیقی خبری نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعدادی از گروه‌ها و خوانندگان فعال موسیقی پاپ در حالی طی روزهای پیش رو کنسرت‌های خود را در تهران و شهرهای دیگر برگزار می‌کنند که همچنان از کنسرت‌های مرتبط با دیگرگونه‌های موسیقی خبری نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

در اولین شب جمعه سال 1402 که در فرهنگ دینی ما روز یاد کردن اموات و طلب مغفرت و خیرات برای آنان است، یادی می‌کنیم از چهره‌های فرهنگی که سال 1401 درگذشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

"نوروز" با صدای همایون شجریان و با آهنگسازی سهراب پورناظری از مجموعه آثار آلبوم "ایران من" است که در سال 1397 منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت. شعر این اثر را اسحاق انور سروده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال 1401 سالی بود که تعدادی از چهره‌های برجسته و مطرح حوزه ادبیات و فرهنگ را از دست دادیم. چهره‌هایی که غنای ادبیات و علم را بر شانه داشتند. چهره‌هایی که غم رفتن‌شان زمانی فزون‌تر شد که در غربت درگذشتند.