شنبه 15 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرش امینی موزیسین و رهبر ارکستر که از سال 1398 رهبری ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما را برعهده داشته است، از این سمت کناره گیری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین اختتامیه سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر شامگاه پنجشنبه، چهارم اسفند با حضور وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار شد. از جمله نکات جالب توجه این رویداد اهدای جایزه «گوهرشاد» از سوی وزیر به علیرضا افتخاری بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در آئین اختتامیه سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در سخنانی به طرح نکاتی درباره این رویداد پرداخت. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای صحبت‌های خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به جامعه هنری و اهالی شریف و نجیب موسیقی افتخار برگزاری این دوره از جشنواره موسیقی فجر را تبریک می‌گویم. این رویداد، اتفاق...

خبرگزاری تسنیم

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر مراسم اختتامیه خود را با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف در تالار وحدت برگزار کرد.

خبرگزاری تسنیم

اجراهای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای احساسی مجید رضوی و حضور رضا بهرام به پایان راه رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یادمان استاد حسن ناهید، موسیقی دان و نوازنده پیشکسوت ساز نی، در روز جمعه، 5 اسفند ماه 1401 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پنجمین روز بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر، با کنسرت بهنام بانی آغاز شد. او در بخشی از این کنسرت در مورد علت افزایش وزنش چنین گفت: «برای بازی در فیلم «گشت ارشاد3»، به من گفتند که 15 کیلو چاق شوم و من از دستم در رفت و 40 کیلو چاق شدم و شما به بزرگی خودتان ببخشید این 2، 3 کیلو اضافه وزن را!»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهنام بانی نخستین اجرای پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ را عصر سه‌شنبه 2 اسفند 1401 روی صحنه برد.

خبرگزاری تسنیم

شامگاه دیشب، گروه‌های مختلف موسیقی اجرا رفتند؛ بهنام بانی و علی یاسینی پاپ خواندند و یزدی‌ها و خراسانی‌ها سنتی.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شامگاه سه‌شنبه دو اسفند ماه، آخرین اجراهای تالارهای وحدت و رودکی که میزبان سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر بودند، به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان لیگ کشتی با انتقاد از نحوه اطلاع‌رسانی باشگاه سپاهان در خصوص انصراف از میزبانی کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان گفت: فکر نمی‌کردیم آنها از برگزاری این رقابت‌ها انصراف بدهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پنجمین روز بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر، با کنسرت بهنام بانی آغاز شد. کنسرتی که کاملا مشخص بود با استقبال بسیاری همراه خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، با اعلام دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر مسلم نادعلی‌زاده به عنوان دبیر و علی‌محمد مؤدب، محمود اکرامی‌فر، محمدامین فروغی، ناصر فیض و محمود حبیبی کسبی داوران این دوره جایزه ترانه معرفی شدند. در بخش «جایزه ترانه» نیز متن ترانه‌هایی که از مهر 1400 تا مهر 1401 به‌صورت تک‌آهنگ یا در قالب آلبوم موسیقی از...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در چهارمین شب از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، گروه‌های هنری ایرانی و خارجی در تالار وحدت نواختند.

وب‌گاه ورزش سه

شرق نوشت: با احتساب دقایقی که یزدانی برای تیم بانک شهر کشتی گرفته، او چهار دقیقه مبارزه کرده است. حالا با احتساب همان رقمی که او برای حضور در این تورنمنت گرفته، مشخص می‌شود که او به طور میانگین به ازای هر یک دقیقه 150 میلیون تومان درآمد داشته است.