یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فراخوان جشنواره «ماهور» نخستین مسابقه «سحرخوانی ایرانیان» را منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی دبیر جشنواره «ماهور» با اعلام این خبر افزود: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نظر دارد جشنواره «ماهور» نخستین مسابقه «سحرخوانی ایرانیان» را با مشارکت انجمن موسیقی ایران برگزار کند. وی با اشاره به موسیقی رمضان به عنوان یکی از انواع شاخص و شناخته شده موسیقی مذهبی بیان کرد: نیایش و مناجات یکی...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات و حواشی نام سید محمد بهشتی با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

بررسی دقیق آمارهای ماه گذشته دفتر موسیقی وزارت ارشاد از مجوزهای صادر شده نشان می‌دهد اوضاع موسیقی سنتی و نواحی مناسب نیست و سایه سنگین اقتصاد و جلب نظر مخاطبان برمسیر ژانر موسیقی کشورمان سایه انداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از خوانندگان پاپ با پایان جشنواره موسیقی فجر وارد لیست سیاه دفتر موسیقی وزارت ارشاد شده اند و مجوز فعالیت و کنسرت هایشان فعلا صادر نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنسرت‌های موسیقی همچون روزهای گذشته اسفندماه با پیشتازی گونه پاپ ادامه دارد و در این برنامه‌ها تنها کنسرت موسیقی سنتی با حضور سالار عقیلی روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کنسرت‌های موسیقی همچون روزهای گذشته اسفندماه با پیشتازی گونه پاپ ادامه دارد و در این برنامه‌ها تنها کنسرت موسیقی سنتی با حضور سالار عقیلی روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بخش مهم و خاطره انگیز یک سریال در بسیاری مواقع می‌تواند به عهده‌ی تیتراژ آن سریال باشد. به خصوص در دهه‌ی 70 و 80 که استفاده از آهنگ و ملودی در تیتراژ بسیار پررنگ بود و مخاطب را پای جعبه جادویی می‌کشاند و لحظات خاطره‌انگیزی را برایش رقم می‌زد. در این گزارش سعی شده تا به برخی از این ترانه‌های مانده در ذهن مخاطب بپردازیم.

خبرگزاری تسنیم

آلبوم موسیقی «از بهار بیشتر» با تاکید بر قالب شعر نیمایی و اهمیت این قالب شعری در فرهنگ و ادبیات ایران، منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا رشیدیان، استاندار وقت خراسان رضوی، در همان زمان گفته بود که شورای فرهنگ عمومی، برگزاری کنسرت و «جنگ شادی» را در 10 کیلومتری حرم امام هشتم شیعیان ممنوع کرده بود، اما برخی دستگاه‌ها و افراد واکنش «بسیار تندی» به اصل برگزاری کنسرت در شهر مشهد داشته و می‌خواسته‌اند حوزه‌های علمیه و «علما» را به این موضوع وارد کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته‌های گذشته خوانندگان در حوزه موسیقی پاپ علاوه بر برنامه ریزی برای اجرای کنسرت‌های موسیقی تک آهنگ‌هایی را در دسترس مخاطبان قرار داده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی سوادکوهی گفت: در حال حاضر بیشتر توان و فکرم معطوف به حضور مقتدرانه در رقابت‌های جام تختی و رسیدن به دوبنده تیم ملی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده شعرخوانی درباره شوهر برای دختربچه ها در صدا و سیما با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملی‌پوش کشتی آزاد ایران گفت: متاسفانه در دیدار فینال جام باشگاه های جهان برابر قهرمان روسی شکست خوردم اما در صورت رویارویی مجدد با این آزادکار تمام تلاش خود را برای شکست او به کار خواهم گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم یادبود سید ابوالحسن مختاباد با حضور جمعی از اساتید، پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهمن‌ماه 1401، مجوز 239 تک آهنگ، 17 آلبوم موسیقی، هفت نماهنگ و هشت تأسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است. در میان تک‌آهنگ‌های مجوز گرفته، 200 اثر در ژانر موسیقی پاپ، 11 اثر در ژانر موسیقی سنتی، 15 اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، شش اثر در ژانر موسیقی نواحی،...