شنبه 14 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار زاکانی شهردار تهران با تبریک عید غدیر خم، اصلاح معضلات فرهنگی شهر را از جمله وظایف مهم شهرداری برشمرد و گفت: شهرداری تنها در برابر جنبه‌های مادی و ظاهری شهر مسئول نیست بلکه مسائل فرهنگی و معنوی شهر نیز از جمله وظایف مهم شهرداری است و تا مسائل فرهنگی اصلاح نشود، مسائل ظاهری نیز اصلاح نخواهد شد. وی رسیدگی و تقویت...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دانشگاه‌ها از نظر کیفیت توسعه پیدا کند نه از نظر کمیت افزود: فقط به تعلیم در دانشگاه فکر نکنیم و آینده دانشجویان هم مورد توجه باشد.

خبرگزاری مهر

قم - همزمان با عید سعید غدیر خم، مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه قم بدست مراجع تقلید در قم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر دادگستری فرانسه می‌گوید بزودی به حساب فعالان شبکه های اجتماعی که جوان ها را تشویق به اعتراض می کنند خواهیم رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح ملی اعتلاء به همت دانشگاه آزاد و برای مواجهه با جنگ ترکیبی که دشمن تدارک دیده، راه‌اندازی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاهخبرگزاری دانشجو، مراسم طرح ملی اعتلاء (دوره تعالی‌بخش معرفتی، مهارتی و حرفه‌ای مسئولان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی) صبح امروز با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهیدمطهری سازمان مرکزی برگزار شد. طهرانچی در ابتدای این مراسم با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم و خیرقدم به سردار...

وب‌گاه عصر ایران

مرحوم فلسفی در خاطرات خود آورده اولین بار که می‌خواستم با میکروفون در مسجد سید عزیزالله بازار تهران سخنرانی کنم، عالمان درجه اول حضور داشتند و هول داشتیم بابت بلندگو.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر مکارم شیرازی با بیان اینکه در استفاده از ابزار و وسایل روز نباید از غافله عقب بمانیم اظهار داشت: اگر تماشا کنیم، تا این ابزار فقط در اختیار پول‌پرستان و مقام جویان قرار بگیرد، مسئول هستیم.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه اسلام روز به روز در حال گسترش است بر ضرورت استفاده حداکثری از ابزار رسانه برای نشر معارف اسلام در دنیا تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: فقیه و فیلسوف نباید داده های علوم دیگر را به عنوان قطعی و یقینی در اصول و ساختمان معرفتی خود وارد کند تا در صورت کنار رفتن انها، دچار مشکل شود. وی تاکید کرد که باید بر اساس داده های روز تفلسف کرد و العهده علی الراوی نمود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مرجع تقلید شیعیان در پیامی ضمن محکومیت قرآن سوزی در کشور سوئد، از بزرگان همه ادیان و مذاهب و نهادهای بین المللی خواست که این حرکت را محکوم کرده و برای جلوگیری از تکرار چنین اعمالی تلاش جدی کنند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعان در پیامی ضمن محکومیت قرآن سوزی در سوئد، از بزرگان همه ادیان، مذاهب و نهادهای بین المللی خواست که این حرکت را محکوم کرده و برای جلوگیری از تکرار چنین اعمالی تلاش جدی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: در اسلام، تغییر جنسیت حرام نیست و در بعضی موارد واجب هم می‌شود. این بر اساس فتوای امام خمینی (ره) و سایر مراجع تقلید است که بر اساس قرآن و روایات، جنسیت را بر اساس علائم شرعی تعیین می‌کنند.