شنبه 14 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر زنی شرط کرده باشد که در صورتی که شوهرش همسر دیگری اختیار کند وکالت در طلاق داشته باشد آیا در صورتی که شوهر به خاطر ناسازگاری زن، همسر دومی اختیار کند باز هم همسر اول وکیل در طلاق است؟

خبرگزاری تسنیم

مراجع تقلید درباره برداشتن خاک و سنگ از صفا، مروه و یا مشعرالحرام نظران فقهی ارائه داده‌اند که توجه به آنها برای حج‌گذاران لازم است.

خبرگزاری تسنیم

مراجع تقلید درباره اقامه نماز جماعت در طبقه دوم و سوم مسجدالحرام نظرات فقهی ارائه داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

شرکت در نماز جماعت برادران اهل سنت یکی از ابهامات حاجیان در مسجدالحرام و مسجدالنبی (ص) است که مراجع تقلید در این باره نظراتی را اعلام کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت:«حجت الاسلام آشتیانی» علاوه بر نمایندگی مردم قم در مجلس و عضویت در جامعه مدرسین، از همکاران اصلی ما در تحقیق و تألیف تفسیر نمونه بود که گویای فضل و دانش اوست.

وب‌گاه عصر ایران

از لحاظ فقهی، صحیح نبودن یک قرارداد یا بیع، به معنای حرام و خلاف شرع بودن آن نیست و حائز شرایط خاص خود است که طبق شرع مقدس، با شرایط مختلفی همچون مصالحه و رضایت طرفین معامله، قابل رفع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهارمین جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئولین اجرایی مراسم غدیر در استان‌های تهران، قم و البرز و روسای شورای هماهنگی در سراسر کشور از طریق ارتباط تصویری در محل دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، رئیس ستاد مرکزی...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: در اکثر شهرها نمایش واقعه غدیر اجرا می‌شود و کاروان‌هایی به این منظور به شهرها و محل برگزاری نمایش غدیر اعزام خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه غدیر یک جنبش حرکت خودجوش بوده و در سپاه در این راستا اقداماتی انجام شده، گفت: پیوستن اصناف و اقشار مختلف به پویش غدیر در دستور کار ما قرار دارد و همچنین در اکثر شهرها نمایش واقعه غدیر اجرا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این مطلب، به این موضوع می‌پردازیم که آیا می‌توان افرادی که سفر حج یا کربلا نرفته اند را حاجی یا کربلایی خطاب کرد؟

وب‌گاه 55 آنلاین

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در سن 83 سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای با اشاره به درگذشت معاون جامعه و مردم این تشکل حوزوی نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم. انا لله و انا الیه راجعون. آیت الله محمدرضا آشتیانی، معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین و نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی، جمعه دوم تیرماه 1402، دارفانی را وداع گفت و به رحمت ایزدی پیوست. مراسم تشییع آن مرحوم، روز...

خبرگزاری تسنیم

دفاتر بعثه‌های مراجع عظام تقلید شیعه برای پاسخگویی به امور و سوالات شرعی مقلدین آنها در ایام برگزاری مناسک حج تمتع 1402 در مکه مکرمه فعالیت خود را آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در دوره‌های هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی دار فانی را وداع گفت.