جمعه 28 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

پیکر مطهر شهید «مجید جزایری‌فارسانی» پس از 37 سال با تلاش گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد.

«علیرضا زاکانی» صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدا، نسبت به مقام والای ایشان ادای احترام کرد.

جریان 15 خرداد هر چند ظاهرا با سرکوب خونین به نفع شاه تمام شد، اما در حقیقت ماهیت رژیم ستمشاهی را بیش از پیش برای همگان آشکار کرد و نقطه آغازی برای توفان عظیم انقلاب اسلامی شد.

ستاد انتخابات رسانه ملی اعلام کرد: نخستین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با موضوع اقتصادی آغاز می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نامزد‌ها وعده‌هایی را بدهند که می‌توانند عملی کنند، زیرا یکی از دلایل دلسردی بعضی از شرکت در انتخابات این است که در سال‌های قبل وعده‌هایی دادند که عملی نشد.

رنگ فیروزه ای نماد ستاد انتخاباتی «محسن مهرعلیزاده» انتخاب شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه پنج هزار بسیجی در قالب گروه‌های جهادی طرح شهید سلیمانی در سمنان ساماندهی شدند، گفت: 600 سری جهیزیه و بیش از سه هزار بسته کمک مؤمنانه در طرح شهید سلیمانی توزیع شد.

پانزدهم خرداد سال 42 یک مقطع بسیار مهمی است. علت این است که در روز 15 خرداد 42 حادثه‌ای که اتفاق افتاد، پیوند مردم با روحانیت را در این سطح خطرناک و حساس نشان داد.

عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان توضیحاتی در خصوص روند تغییر زمان مناظره‌ها، انتساب این موضوع به نظر وزیر کشور را رد کرد.

قحطی بزرگ 1919 - 1917، بی‌تردید بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ ایران و بسیار فراتر از همه فجایع پیش از خود بوده است. کتاب «قحطی بزرگ» نشان می‌دهد 8 تا 10 میلیون ایرانی، 40 تا 50 درصد کل جمعیت ایران، در اثر گرسنگی و مرض‌های ناشی از آن و سوء تغذیه از میان رفته‌اند.

شماره جدید نشریه سایت رهبرانقلاب تحت عنوان «رهبر بی‌همتا» منتشر شد.

آیت الله رئیسی در خصوص مناظرات انتخاباتی ابراز امیدواری کرد که محور مناظرات انتخاباتی این دوره کارنامه و برنامه کاندیدا‌ها و وعده‌های صادق باشد تا مردم بتوانند به یک تصمیم روشن برسند.

دختر علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهمان ویژه برنامه گفتگوی صمیمی با نماینده نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری شبکه دو سیما بود.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تصمیمات دولت غیر کارشناسی و سیاست‌زده بود گفت: نوع مواجهه با موضوع ارز می‌توانست شرایطی را فراهم کند که از در معرض تهدید قرار گرفتن توسط ارز خالص شویم.

هوری حکایت مردی است که هور را پل پیروزی کرد و تا پایان کار، بر سر این پیمان ایستاد. او تا لحظه آخر در هور ماند تا مشعل هدایتی باشد برای راهیان نور و همه آیندگان.

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: ایالات متحده آمریکا باید از تلاش برای استفاده از جنگ اقتصادی علیه ایران به عنوان اهرم مذاکراتی دست بردارد.