شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در لاهیجان در حال انجام است.

روز گذشته نشست هماهنگی پلتفرم‌های صوت و تصویر فراگیر با نمایندگان کاندیدا‌های ریاست جمهوری با حضور سید محمدصادق امامیان؛ رئیس ساترا، وحید فرهمند؛ معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا و با حضور مدیران رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر برگزار شد.

محمود کلاری، مدیر فیلمبرداری و بازیگر سینما، فردریک مر، سینماگر سوئیسی و کامیار محسنین، مدیر ارتباطات بین‌الملل جشنواره جهانی فیلم فجر در روز پنجم این رویداد، تجربه‌های خود را با هنرجویان سینما درمیان می‌گذارند.

کرونا ضربات سختی بر پیکره مجروح سینما زده و در این شرایط بدون حمایت دولت، سینما عملا قافیه را به نمایش خانگی می‌بازد.

آخرین دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت آگاهی زائرین اعلام شد.

تاد فیلیپس کارگردان فیلم تحسین شده «جوکر» نویسندگی «جوکر 2» را برعهده خواهد داشت.

یک نویسنده کتاب گفت: اگر به اعداد و ارقام تسهیلات اعلام شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دقت کنیم متوجه خواهیم شد که این طرح‌ها حتی در حد یک آسپرین بچه هم برای وضعیت رو به رکود نشر افاقه نمی‌کند.

در پنجمین روز سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، در سالن‌های پردیس چارسو، سینما آزادی و سینما کانون، در 40 سانس مختلف؛ آثار سینمایی، مستند و کوتاه از کشورهای مختلف به نمایش درمی‌آید.

جدول شماره 260 مدرسه تلویزیونی ایران برای روز یکشنبه 9خرداد اعلام شد.

بازیگر سریال «صبح آخرین روز» گفت: ابعاد گوناگون شخصیت «شهید مجید شهریاری» در مواجهه با همسر و فرزندانش، شخصیتی که در قالب استاد دانشگاه در دانشگاه شهید بهشتی داشت، همگی وجوه شخصیتی این شهید بزرگوار بود که باید به آن توجه می‌شد.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی 35.4 مردم در فصل زمستان 1399 شنونده برنامه‌های صدای جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، این برنامه‌ها 81.6 درصد از این شنوندگان را «راضی» کرده و میانگین گوش دادن به رادیو در این فصل یک ساعت و 56 دقیقه بوده است.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

در صورت واکسیناسیون کامل در آمریکا، زدن ماسک در برخی سینماها زنجیره‌ای به طور کامل برداشته می‌شود.

کتاب «خانم مربی»؛ خاطرات شفاهی سعیده صدیق‌زاده، مربی پرورشی دهه شصت، به همت انتشارات «راه یار» به چاپ چهارم رسید.

«زخم کاری» اولین سریال محمدحسین مهدویان است که در فضای نوآر ساخته شده و داستانی متفاوت را روایت می‌کند. این سریال محصول جدیدی از پلتفرم فیلیمو است که قرار است به زودی پخش آن آغاز شود.

یک نویسنده کتاب گفت: کتاب «تجمع ممنوع» خاطرات اسیر آزاد شده تبریزی «محمدعلی ملتجایی فرید» است، داستان زندگی و اسارت وی بسیار جذاب و در عین حال خواندنی است.