پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

در روز هفتم سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سینما‌های پردیس چارسو، آزادی و کانون، همچون روز‌های گذشته با پخش فیلم‌های بلند داستانی، کوتاه و مستند، ایرانی و بین‌المللی میزبان مخاطبان جشنواره خواهند بود.

بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» گفت: با کمال تاسف باید بگویم در برخی آثار بخشی از دستمزد پایینی را هم که پیشنهاد می‌کنند گاهی به من نمی‌دهند، من زن سرپرست خانوار هستم و در شرایط سخت کار می‌کنم و این بی‌انصافی‌ها برای من آزاردهنده است.

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با تولیت حرم حضرت رقیه (س) مقاومت و ایستادگی ملت سوریه در برابر توطئه‌های استکبار را ستودنی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پی حوادث اخیر آستارا - اردبیل بیانیه ای را صادر کرد.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، این بازگشایی در اوایل فروردین سال 1400 با دیگر به تعطیلی کشانده شد، اما سریعا با تغییر گروه شغلی تماشاخانه‌ها آغاز به کار کردند.

کالین ترور که فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک: قلمرو» او اکران موفقی داشته از اکران «دنیای ژوراسیک: قلمرو» خبر داد.

کتاب «سلام آقا سید» خاطرات علیرضا محمودی مظفر، رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس، در برنامه شب خاطره و همزمان با پاسداشت یاد و خاطره سید آزادگان حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی‌فرد رونمایی شد.

مراحل فنی مجموعه تلویزیونی «دودکش 2» همزمان با تصویربرداری در حال انجام است تا پخش این سریال به زودی و طی ماه‌های آینده از شبکه یک سیما آغاز شود.

در جلسه شورای معارف سیما با حضور نمایندگان آستان مقدس امام رضا علیه السلام، حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و احمد بن موسی «شاهچراغ (ع)» بر گرامیداشت با شکوه دهه کرامت در رسانه ملی تاکید شد.

ساترا با انتشار پیامی در خصوص سریال «می‌خواهم زنده بمانم» توضیحاتی را ارائه کرد.

یک کارگردان سینما گفت: زمان می‌برد تا سینماها رونق دوباره بگیرند. همه سینماها تقریبا خالی هستند و فیلم‌های پر سر و صدا و مهم سال قبل هم نتوانستند مردم را به سینماها بکشانند.

حسام منظور جدیدترین بازیگری است که مقابل دوربین سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم رفته است.

برگزیدگان پویش کتابخوانی نشاط نوروزی با کتاب در سال 1400 از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

تصویربرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» در رباط کریم در حال انجام است و تاکنون 30 درصد از کار جلوی دوربین رفته است.

درام «زنی پشت پنجره» به کارگردانی جو رایت، «اکسیژن» به کارگردانی الکساندر آژا و انیمیشن کاستلوانیا جزو پرفروش‌ترین تولیدات جدید نتفلیکس قرار دارند.