شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، روز جمعه، 14 خرداد با رده‌بندی سنی 15+ منتشر خواهد شد.

«راز سربند»؛ روایت زندگی شهید علی اکبرجمراسی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: ماه شوال فضیلت‌های بسیار زیادی دارد که یکی از آن‌ها روزه گرفتن است و روزه‌های این ماه از ثواب و ارزش بسیاری برخوردار است.

سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، این بازگشایی در اوایل فروردین سال 1400 با دیگر به تعطیلی کشانده شد، اما سریعا با تغییر گروه شغلی تماشاخانه‌ها آغاز به کار کردند.

تصویربرداری سریال جدید مرکز سیمافیلم با عنوان «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی همچنان ادامه دارد و گروه پس از ضبط صحنه‌های خارجی برای ادامه تصویربرداری در غرب تهران مستقر خواهند شد.

یک نویسنده کتاب گفت: کتاب «راز پلاک سوخته» به زندگی دو شهید مدافع حرم اشاره دارد و درطی آن از تکامل روحی و دغدغه‌های شهدا سخن به میان آورده است.

رحمت الله حافظی رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی و عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران سه شنبه 11 خرداد مهمان برنامه «خیابان پاستور» می‌شود.

چاپ دوم کتاب «امواج اراده‌ها»؛ خاطراتی از توان و اراده ایرانی به سمت خودکفایی و پیشرفت، به همت انتشارات «راه یار» منتشر و راهی بازار نشر شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری در شهر مشهد آغاز شد.

دبیر شورای صنفی نمایش گفت: سینما‌های سراسر کشور همزمان با رحلت «مام خمینی (ره)»، قیام خونین پانزده خرداد و شهادت «امام جعفر صادق (ع)» تعطیل هستند.

«بوتاکس / botox» اولین فیلم بلند کاوه مظاهری در دومین روز اکران خود در جشنواره جهانی فجر با استقبالی به مراتب بهتر از روز اول اکران خود روبرو شد و تمامی بلیت‌های فیلم در کمتر از 10 دقیقه به فروش رسید.

با حکم معاون سیما سیاوش عقدایی سرپرست رسانه‌های نوین سیما شد.

آثار نمایشی به صحنه رفته در تالار‌های مختلف مجموعه تئاتر شهر روز جمعه چهاردهم خرداد ماه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و روز یکشنبه شانزدهم خرداد ماه به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اجرایی ندارند.

بادی ون هورن هنرپیشه بدلکار کلینت ایستوود درگذشت.

جدول شماره 262 مدرسه تلویزیونی ایران برای روز سه شنبه 11 خرداد اعلام شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان کاغذ گفت: هم اکنون با هیچگونه کمبود کاغذ در بازار روبرو نیستیم و شرایط برای تامین نیاز بازار نیز در حد مطلوبی قرار دارد بدین ترتیب در ماه‌های آینده نیز با ثبات قیمت روبرو خواهیم بود، در طی گمانه زنی با گمرک نیز بسیاری از چالش‌ها و مشکلات مرتفع شده و شریط برای بازار کاغذ در تعادل قرار دارد.