شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در مراسم رونمایی از «سامانه نظام موضوعات و مسائل احصا شده در حوزه نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی» گفت که همکاری آستان قدس با دانشگاه‌ها باید مستمر و مسئله محور باشد.

دوازدهمین روز از خرداد ماه 1400 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اظهار نظر سامان صفاری در مورد فیلم سینمایی «روز‌های آبی» اشاره کرد.

جزئیات جدول پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری مشخص شد.

«شهادت طلبان»؛ تاریخچه عملیات شهادت طلبانه فلسطین و حزب الله لبنان از مصاحبه اختصاصی با دبیر کل حزب الله تا رزمندگان مقاومت‌اسلامی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

همگان به ویژه خواص و علما وظیفه دارند با حداکثر دقت، افراد اصلح را با حجت شرعی شناسایی کرده و به مردم معرفی کنند و مردم را در انتخاب درست یاری دهند. عدم دخالت خطرناک است؛ دخالت بدون بصیرت و حجت هم خطرناک است.

نمایش ایرانی «ارض الشمس» به مدت 15 شب در کشور سوریه به روی صحنه رفت.

یک نویسنده کتاب گفت: کتاب «خاطرات احمد احمد» روایت از زندگی و مجاهدات‌های انقلابی احمد احمد را بیان می‌کند این کتاب روایت کننده بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران و رویداد‌های آن است.

خانه عکاسان ایران نمایشگاه عکس «از او که می‌گویم...» را به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌کند.

جمعی از اعضای شورای شهر تهران با حضور در برج آزادی با هیأت مدیره و مدیرعامل بنیاد رودکی و رئیس برج آزادی دیدار کردند.

نشست «روایت فعالیت‌های مسجدی آیت الله خامنه‌ای در مسجد کرامت» با سخنرانی آقای مرتضی انصاری زاده، نویسنده کتاب «مسجد رهبر»، 11 خرداد ماه 1400، به صورت حضوری و مجازی، برگزار شد.

«زیرخاکی» همچنین در روز‌های 13، 14 و 15 خرداد نیز پخش نمی‌شود و قسمت ششم آن یکشنبه 16 خرداد روی آنتن خواهد رفت.

سردار حاجیان معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی چهارشنبه 12 خرداد مهمان برنامه «خیابان پاستور» می‌شود.

کارگردان فیلم سینمایی «روز ششم» گفت: پلتفرم‌های موجود تنها به سود خود می‌اندیشند و من هم تمایلی به اکران اینترنتی ندارم. تنها گزینه‌ام اکران فیزیکی است که امیدوارم با بهتر شدن شرایط این امکان فراهم شود.

استودیو‌های ضبط برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری امروز 4 شنبه 12 خرداد از ساعت 10 تا 18 میزبان 7 نامزد است.

پیرو مصوبه جدید کمیسیون تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری که نهم خرداد به ریاست وزیر کشور برگزار شد زمان برگزاری مناظره‌های انتخاباتی تغییر کرد.