شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

رحیم زارع نماینده مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس یازدهم جمعه 7خرداد مهمان برنامه «خیابان پاستور» می‌شود.

«شهریار سرزمین من»، زندگی‌نامه شهید مجید شهریاری از شهدای پرافتخار هسته‌ای کشور به قلم معصومه زینعلی، همزمان با شروع سریال «صبح آخرین روز» منتشر شد.

یک نویسنده کتاب گفت: بازار کتاب یک بازی برد برد برای مخاطب و ناشر است، چنانچه وضعیت اقتصادی سبب شود تا مخاطب از خرید کتاب و مطالعه کناره‌گیری کند ضررهای جبران ناپذیری متوجه ناشر خواهد شد لذا ناشران تلاش دارند تا جایی که ممکن است قیمت کتاب را افزایش ندهند.

برنامه «دست در دست» جمعه 7 خرداد ساعت 23:00 میزبان بهمن دان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون می شود.

الیزابت ماس، دو اپیزود از سریال «دختران تلالو» را برای شبکه اپل پلاس کارگردانی می‌کند.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: خوشبختانه توانستم واکسن کرونا را دریافت کنم و با خیال راحت‌تری به ادامه کارم برسم.

مراسم نسل نو ایران نو خیزش 1400 با تجمع رای اولی‌ها 7 خردادماه برگزار خواهد شد.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: منتظر واقعی یک سری وظایف عام و یک سری وظایف خاص دارد، از وظایف عام منتظران پایداری در محبت «اهل‌بیت (ع)» است، سعی کنیم که این محبت تداوم داشته باشد، باید پرهیزگار باشیم و دائما خودمان را در محضر «امام زمان (عج)» بیابیم و پیروی از دستوراتی که ایشان به ما فرموده‌اند داشته باشیم.

شهرام ناظری در قالب کنسرت آنلاین «آوای دوست» در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

کتاب خاطره و گفتمان جنگ مجموعه مقالاتی از نویسندگاه مختلف است که مساله جنگ را خارج از ابعاد سیاسی و نظامی آن نگریسته و نگاهی فرامنطقه‌ای به پدیده جنگ داشته‌اند. این اثر به همت فرهاد ساسانی در انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

بازیگر سریال تلویزیونی «ستایش» گفت: با اینکه پیشنهاد بازی داشتم اما بنا به وضعیت فعلی بیماری کرونا آن را نپذیرفتم، ترجیح دادم صبر کنم تا کرونا فروکش کند زیرا در سن من خطر ابتلا بیشتر است.

در دومین روز از اکران فیلم‌های حاضر در سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سینما‌های پردیس چارسو، آزادی و کانون، در 34 سانس، میزبان مخاطبان جشنواره خواهند بود.

جشنواره جهانی فیلم فجر سی‌وهشتمین دوره برگزاری خود را به‌رغم ملاحظات و محدودیت‌های کرونایی، با شور و حال همیشگی آغاز کرد.

برنامه غیرمحرمانه جمعه 7 خرداد ساعت 18:30 با حضور مهمانانی از جناح‌های مختلف سیاسی به موضوع چگونگی حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌پردازد.

یک نویسنده کتاب گفت: برگزاری جایزه هایی همچون جایزه جلال آل احمد و یا جشنواره های ادبی مشابه برای نویسندگان ارزشمند و مهم قلمداد می شوند اما این تشویق ها به شرطی اثرگذار خواهد شد که رسانه ها نیز همکاری موثری با جشنواره داشته باشند.