شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

«حباب‌ها صدای بلند دارند» به کارگردانی محبوبه نورنقدی و تهیه کنندگی دانیال صنعتگران و محبوبه نورنقدی در استان تهران و البرز کلید خورد.

قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از انتخاب «مرتضی حیدری» به عنوان مجری مناظره‌های انتخاباتی خبر داد.

با پایان فیلمبرداری «فصل آلوچه‌های سبز» (نام موقت) عماد خدابخش تدوین این فیلم سینمایی را آغاز کرد.

برنامه‌های تبلیغی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قالب 210 برنامه روی آنتن صدا و سیمای مراکز می‌رود.

بازیگر سریال تلویزیونی «مهمانی از بهشت» گفت: «دگرگونی» نام دیگر سریال تلویزیونی من است که متاسفانه به دلیل برخوردن با مشکل کمبود بودجه بعد از اتمام 85 تا 90 درصد از ضبط کار متوقف شده و هنوز خبری از ادامه تولید آن نیست.

برنامه «دست در دست» شنبه 8 خرداد میزبان رضا بنفشه خواه بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون می‌شود.

جروم هلمن تهیه کننده «کابوی نیمه شب» و «بازگشت به وطن» روز چهارشنبه 26 می‌در 92 سالگی درگذشت.

یک نویسنده کتاب گفت: اگرچه تکنولوژی جدید معایب فراوانی دارد، اما باید توجه داشت که شرایط مناسبی رابرای تبلیغ کتاب‌ها را فراهم کرده لذا شاهد این هستیم که برخی از انتشاراتی‌ها و حتی کتابخوانان فعال، آخرین کتاب‌های خوانده شده و یا به انتشار رسیده را در فضای مجازی به معرض دید عموم می‌گذارد.

27 می‌آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی اسکار به همراه شبکه ABC تاریخ برگزاری مراسم دوره نود و چهارم رویداد اسکار را اعلام کردند.

جدول شماره 259 مدرسه تلویزیونی ایران برای روز شنبه 8 خرداد اعلام شد.

کارگردان فیلم سینمایی «تو مشغول مردنت بودی» گفت: من معتقدم باید ساختار مدیریتی در سینمای ایران تغییر کند و فیلم‌ها را به دو بخش بدنه و هنروتجربه‌ای تقسیم‌بندی نکنند و آنها را در یک مجموعه کاملی به عنوان سینما ببینند.

در چهارمین روز سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، در سالن‌های پردیس چارسو، سینما آزادی و سینما کانون، در 39 سانس مختلف آثار سینمایی، مستند و کوتاه از کشور‌های مختلف به نمایش درمی‌آید.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

در سومین روز سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مخاطبان سینما، در سالن‌های پردیس چارسو، سینما آزادی و سینما کانون، در 35 سانس مختلف به تماشای آثار سینمایی، مستند و کوتاه از کشور‌های مختلف می‌نشینند.

دومین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در خصوص برنامه‌های رمضانی صداوسیما منتشر شد و بر اساس آن، 81.7 درصد بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان سریال‌های تلویزیون، «احضار» شبکه یک و «یاور» شبکه سه به ترتیب با 49.7 و 49.3 درصد مخاطب و رضایت 68.9 و 81.3 درصد در حد زیاد در رتبه‌های اول و دوم سریال‌های رمضانی قرار گرفتند.

مریم بحرالعلومی اولین نمایش رسمی فیلم «شهربانو» در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را به مادران خطاکار زندانی تقدیم کرد.