شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

«امین آرا» روایت 20 سال برگزاری انتخابات در سرحدات شمال‌غربی از 78 تا 98 به روایت یک ناظر توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

فراخوان شرکت در دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران منتشر شد

تصویربرداری فاز دوم مجموعه طنز آیتمی دست انداز به تهیه کنندگی مجید عباسی و سعید عباسی و کارگردانی شهاب عباسی همچنان ادامه دارد.

ساموئل‌ای رایت، صدای سباستین خرچنگ در «پری دریایی کوچک»، در سن 74 سالگی درگذشت.

یک نویسنده کتاب گفت: شهید امیرحسین موسوی همواره به نماز اول وقت بها می‌داد و تلاش می‌کرد تا نمازش را به جماعت بخواند شاید همین علاقه او بود که باعث شد این شهید بزرگوار در حین نماز به شهادت برسد.

جدول شماره 256 مدرسه تلویزیونی ایران برای چهارشنبه 5 خرداد اعلام شد.

مدیر سینما سپیده تهران گفت: اکران فیلم‌های جدید بسیار مهم است و متاسفانه کارگردانان و تهیه‌کنندگان رغبتی برای اکران فیلم‌های خود ندارند و حالا وقت آن است که دوستان سینماگر دین خود را به سینما ادا کنند. درست است تهیه‌کنندگان برای تولید فیلم هزینه کرده‌اند، اما باید برای نجات سینما پیش‌قدم شد.

در نخستین روز پیش‌فروش بلیت‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، با استقبال علاقه‌مندان کلیه بلیت‌های سه فیلم «صحنه‌زنی»، «بوتاکس» و «شهربانو» به پایان رسید.

در نخستین روز از اکران فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سینما‌های چارسو، آزادی و کانون در 35 سانس، میزبان مخاطبان جشنواره خواهند بود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اختتامیه کنگره شعر مقاومت که با حضور دختر شهید سلیمانی برگزار شد، گفت که پیروزی در جبهه صهیونیسم هنر باقی است و شعر مقاومت یعنی پیروزی انتفاصه هنر در برابر هنر صهیونیسم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با خانواده‌های دو شهید عملیات بیت المقدس دیدار و گفتگو کرد.

«همسایه‌های خانم جان» روایت پرستار مدافع حرم احسان جاویدی از چهارماه حضورش در بیمارستان ابوکمال سوریه نوشته زینب عرفانیان رونمایی شد.

قرعه کشی برنامه‌های قانونی تبلیغات نامزد‌های سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی، فردا شب ساعت 22 برگزار می‌شود.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

در آستانه برگزاری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر جدول نمایش روزانه فیلم‌های این رویداد سینمایی منتشر شد.

سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، این بازگشایی در اوایل فروردین سال 1400 با دیگر به تعطیلی کشانده شد، اما سریعا با تغییر گروه شغلی تماشاخانه‌ها آغاز به کار کردند.