شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: در تماس با مدیر سینما متوجه شدیم که یکی از کارکنان سینما برای جذب مشتری آن هم بدون اطلاع مدیر سینما دست به چنین اقدامی زده و پس بازتاب بدی که در فضای مجازی ایجاد شده مدیر سینما وی را اخراج کرد.

دبیر پویش کتاب‌خوانی مثبت صبر از تمدید مهلت شرکت در این پویش تا 10 خردادماه خبر داد و اظهار کرد: تاکنون بیش از 16 هزار و 500 نفر در این پویش شرکت کرده‌اند.

خلاصه فصل اول «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا از سه شنبه و فصل دوم این مجموعه تلویزیونی از جمعه هفته آینده روی آنتن می‌رود.

تجمع خودجوش مردمی و جشن پیروزی مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیستی در میدان فلسطین تهران برگزار شد.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

یکمین روز از خرداد ماه 1400 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اظهار نظر مسعود اطیابی پیرامون تاثیرات جشنواره‌ها برای اکران فیلم‌های خوب اشاره کرد.

کتاب «داغ دلربا» نوشته میثم امیری یکی از کتاب‌هایی است که از سوی انتشارات خط مقدم منتشر شده است.

تیزر جدید سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا که محصول جدید مرکز سیمافیلم است، منتشر شد.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: از جمله اعمال ماه شوال قرائت دعای چهل و سوم صحیفه کامله است، همچنین خواندن هفت مرتبه سوره حمد برای دفع درد چشم از جمله اعمال مستحب و ارزنده محسوب می‌شود همچنین در این ماه، نمازی دو رکعتی سفارش شده که در شب ماه شوال خوانده می‌شود.

فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با هدف ایمنی حداکثری مخاطبان این رویداد، در دو سالن سینمایی روباز به نمایش درخواهد آمد.

چاپ ششم کتاب «آرزو‌های دست‌ساز» که به قلم میلاد حبیبی نوشته شده، توسط انتشارات «راه یار» روانه عرصه نشر شد.

مستند کوتاه «آن روز» فردا یکشنبه ساعت 20 از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

یک نویسنده کتاب گفت: من نام کتاب «تهنیت، عشق، سلام» را از شعری که مادر شهید فتاحیان در سالگرد شهادت فرزندش گفته بود انتخاب کردم، بیت اول اشعاری که مادر شهید فتاحیان در فراق فرزند نوشته بود اینگونه آغاز شد: تهنیت عشق سلام به تو ای دلبندم به تو‌ای فرزندم.

سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، این بازگشایی در اوایل فروردین سال 1400 با دیگر به تعطیلی کشانده شد، اما سریعا با تغییر گروه شغلی تماشاخانه‌ها آغاز به کار کردند.

یک کارگردان سینما گفت: به نظرم جشنواره‌ها به خودی خود می‌توانند محرک خوبی برای اکران فیلم‌های خوب باشند، اگر بحث کرونا واقعا جمع شود خود جشنواره ملی فیلم فجر می‌تواند به اکران ویژه فیلم‌ها بپردازد.

شبکه جهانی جام جم تدارک ویژه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری 1400با توجه به نیاز مخاطبان ویژه خود در سراسر دنیا دیده است.