شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

یک نویسنده کتاب گفت: کتاب «روزگاران 13» آنچه بر خرمشهر گذشت را از زاویه‌ای متفاوت بیان کرده زمانی که رزمندگان در خط مقدم برای بیرون کردن دشمن تلاش می‌کنند و به شهادت می‌رسند خانواده هایشان در پشت جبهه با دلنگرانی قدم‌های آنان را ثابت می‌کنند.

پس مدت یک سال و نیمه سر انجام با آمدن واکسن کرونا رسانه ملی مجوز تزریق سه هزار دوز واکسن کرونا را از ستاد ملی مبارزه با کرونا برای کارکنان خود دریافت کرده و بخشی از این سهمیه واکسیناسیون را در اختیار برنامه‌های انتخاباتی، برنامه‌های زنده و عوامل ساخت سریال‌های تلویزیونی قرار داده است.

بازیگر سریال تلویزیونی «احضار» گفت: من معتقدم سریال «کیمیا» قطره‌ای از دریای سالروز فتح خرمشهر را نشان داد، یعنی جواد افشار آمد و یک قطره از دریا را در مجموعه‌ای به نام «کیمیا» ارائه کرد باور کنید لحظاتی که برای ضبط سکانس‌های سریال «کیمیا» در خرمشهر بودم احساس غرور می‌کردم.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

اولین یادواره شهدای مقاومت یازده روزه فلسطین از سوی هیأت مکتب «الصادق (ع)» برگزار خواهد شد.

اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان در نیمه اول مرداد ماه سال جاری برگزار میشود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: بلیت سینما‌های سراسر کشور به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر نیم‌بها شد.

سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، این بازگشایی در اوایل فروردین سال 1400 با دیگر به تعطیلی کشانده شد، اما سریعا با تغییر گروه شغلی تماشاخانه‌ها آغاز به کار کردند.

یک نویسنده کتاب گفت: «شهید احسان حدائق» یکی از شهدای خاص بوده است که داستان شهادت و حضورش در عملیات فتح خرمشهر برایم بسیار جذاب بود شاید این موضوع باعث شد تا قلم به دست بگیرم و به ثبت مستند زندگی این شهید بپردازم.

کتاب «ساجی» خاطرات نسرین باقرزاده به قلم بهناز ضرابی‌زاده با طرح جلد و صفحه‌آرایی جدید توسط نشر سوره مهر روانه بازار کتاب می‌شود.

خواننده قطعه ماندگار «این پیروزی خجسته باد» گفت: خدا را شکر هفته گذشته واکسن چینی کرونا را دریافت کردم و خوشبختانه هیچ عوارضی تا این لحظه شامل حالم نشده است.

تکلیف گرایی با دنبال نتیجه قانونی و شرعی بودن، منافات ندارد هر چند در انجام تکلیف تحقق نتیجه نیز مورد توجه است.

مدرسه تلویزیونی ایران جدول شماره 253 برای روز یکشنبه 2 خرداد اعلام شد.

فیلم «موجودات ضعیف» نگاهی به فرانکشتاین رمان کلاسیک و ترسناک مری شلی دارد. در واقع منبع فیلم رمانی به قلم السدیر گری اسکاتلندی به همین نام است.

اختتامیه چهارمین دوره جایزه پژوهش سال سینمایی به شکل مجازی (پخش آنلاین) برگزار می‌شود.

یک نویسنده کتاب گفت: من معتقدم اگرچه در طی سال‌های اخیر قیمت کتاب افزایش داشته، اما این افزایش قیمت نمی‌تواند عاملی برای کاهش سرانه مطالعه باشد؛ قیمت یک ساندویچ با قیمت یک کتاب حجیم برابری می‌کند پس نمی‌توان گفت که قیمت کتاب باعث عدم خرید و یا مطالعه آن می‌شود.