چهارشنبه 2 خرداد 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

یک نویسنده کتاب گفت: برنامه‌های مختلفی همچون پویش‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلفی دیگری در طول هفته کتاب برگزار می‌شود، اما عموما این برنامه‌ها مقطعی و کوتاه مدت هستند و نه تنها همپوشانی ندارند بلکه موازی‌کاری‌ها سبب بی‌اثر بودن این برنامه‌ها شده است لذا تاثیر چندانی بر جامعه و یا سرانه مطالعه ندارند.

فروش آثار سینمایی هالیوود در بازار آسیایی به ویژه در کشور‌هایی همچون چین و ژاپن که اخیرا معرفی چندین فیلم پرفروش از جمله «سلام مامان»، «کارآگاه چینی‌ها 3» و «Demon Slayer: Mugen Train» را داشته‌اند به منبعی امیدوارکننده برای هالیوود تبدیل شده‌اند.

بازیگر فیلم سینمایی «خفگی» گفت: روزی می گفتیم اگر پول هم نیست حداقل به عشق بازیگری جلوی دوربین می رویم اما امروز چه؟ حالا نه پولی هست و نه از لحاظ روحی می توانیم خودمان را با بازیگری آرام کنیم.

کارشناس علوم قرآنی گفت‌: برای ایجاد بستر مهدویت در درون افراد و حصول نتایج و آثار متعدد و ارزشمند ذر یک منتظر باید «امید» داشت، به عبارت دیگر باور به مهدیت و امیدواری به آینده‌ای روشن و تاثیرگذار نشانه یک منتظر محسوب می‌شود.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

هنگامه قاضیانی به عنوان جدیدترین بازیگر سریال «جزیره» با سیروس مقدم همکاری می‌کند.

سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، این بازگشایی در اوایل فروردین سال 1400 با دیگر به تعطیلی کشانده شد، اما سریعا با تغییر گروه شغلی تماشاخانه‌ها آغاز به کار کردند.

یک نویسنده کتاب گفت: کتاب «جاده استراتژیک فاو بصره» شب چهارم عملیات «والفجر هشت» را از نگاه افراد مختلف که در همان جبهه بوده‌اند را روایت کرده است.

لزلی اودم جونیور برای بازی فیلم سینمایی «چاقوکشی 2» به کاترین هان، ژانل مونا، دیو باوتیستا و ادوارد نورتون می‌پیوندد.

یک نویسنده کتاب گفت: کتاب‌ها می توانند تجربیات زندگی یک فرد را به دیگران انتقال دهند آنان عصاره زندگی را می‌توانند از فردی به فرد دیگر منتقل کنند همین امر سبب می شود تجربیات ارزشمند نسل ها به یکدیگر برسد، لذا خواندن کتاب رویکردی ارزشمند و تاثیرگذار بر سبک زندگی همه افراد محسوب می شود.

کتاب «سربدار» به قلم داوود امیریان روایتی از زندگی و شهادت سردار شهید محمد فرومندی که در انتشارات ستاره‌ها تولید و منتشر شد.

بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» گفت: متاسفانه نقش‌هایی که برای بازیگران با سنین بالا نوشته می‌شود بسیار کم است و اکثرا نقش های کوتاه برای سنین ما نوشته نمی‌شود، در صورتی که در شرایط امروز جامعه بیش از پیش نیازمند پرداخت به نقش پدران و مادران در آثار برای تاثیر گذار بر روی قشر جوان جامعه هستیم.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: زیارت اولیای الهی، می‌تواند آنچنان حرکتی را در جامعه ایجاد کند که به یک‌باره بخش مهمی از دستورات اسلام در جامعه رواج پیدا کند که نمونه عینی آن را می‌توان در اربعین حضرت «سیدالشهدا (ع)» مشاهده کرد، به گونه‌ای که در پیاده روی اربعین، مواسات، برابری، گذشت و... که همه دستورات اسلام است به صورت آشکارا در جامعه ظهور و بروز پیدا می‌کند.

جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «هفته‌ای یکبار آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه حسینی با فروشی معادل 519 تومان منتشر شد.

در فاصله یک ماه مانده به انتخابات 28 خرداد 1400، استودیو‌های سیما برای تولید برنامه‌های انتخاباتی آماده شده‌اند. استودیوی شماره 11 برای مناظره‌ها در نظر گرفته شده که کار ساخت آن به دلیل مشخص نشدن تعداد قطعی نامزد‌های انتخابات هنوز نهایی نشده، اما طرح کلی آن اجرا شده است.

معاون مطبوعاتی با انتشار پیامی در فضای مجازی اعلام کرد: خبرنگار چشم‌وگوش جامعه است، هیچکس نمی‌تواندونبایداورا از روشنگری و آگاهی‌بخشی منع کند.