شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

تنها خبری که تا این لحظه از «بدون قرار قبلی» شعیبی که پنجمین فیلم سینمایی آن محسوب می‌شود رسیده این است که فیلمنامه فیلم جدیدش توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نویسنده معاصر ایرانی نوشته شده است.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

انتشارات شهیدکاظمی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت سبک و سیره شهدا ویژه عموم مردم علی خصوص جوان و نوجوان در این ایام کرونایی اقدام به طراحی و اجرای طرح «فروش اقساطی کتاب» نموده است.

یک نویسنده کتاب گفت: احمد خاطرات شخصی خود را در متن صفحه ها و جدیدترین و به روزترین اخبار سیاسی وقت را در حاشیه های سررسید یادداشت کرده است که از دیدگاه تاریخ شفاهی بسیار ارزشمند محسوب می شود.

شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی است.

به مناسبت روز ملی جمعیت تمامی برنامه های شبکه های سیما، رادیو و استانی با رویکرد جمعیتی پخش خواهد شد.

نمایش هیپنوتیزم به نویسندگی و کارگردانی هیلا رضائیان در تماشاخانه اهورا روی صحنه می‌رود.

بازیگر سریال «بچه محل» گفت: با وجود ویروس کرونا به طور کلی کار سخت می‌شود اما خوشبختانه در سریال «جشن سربرون» پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود و همه در پشت صحنه ماسک می‌زنند.

فیلم سینمایی «افسانه بناسان، غول چراغ جادو» به کارگردانی حبیب احمدزاده به بخش جلوه‌گاه شرق سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر راه یافت.

مجید مجیدی، طی حکمی از سوی رئیس فرهنگستان هنر، به سمت رئیس گروه تخصصی سینمای این فرهنگستان منصوب شد.

«شهریار سرزمین من»، زندگی‌نامه شهید مجید شهریاری از شهدای پرافتخار هسته‌ای کشور به قلم معصومه زینعلی، همزمان با شروع سریال «صبح آخرین روز» منتشر شد.

امیر نظری مجری شبکه چهار بر اثر کرونا درگذشت.

فرزاد توحیدی معتقد است: دولتمردان که شعار طرفداری از محیط زیست سر می‌دهند، در عملکرد آن‌ها این امر مهم دیده نمی‌شود.

یک نویسنده کتاب گفت: هستند نویسندگانی که سوژه‌های خاصی را برای نگارش و به انتخاب خود در نظر گرفته و پس از پایان برای چاپ آن با مشکل مواجه می‌شوند، زیرا هر ناشری برای چاپ آن اقدام نمی‌کند، همین نویسندگان می‌گویند، باند‌هایی وجود دارد که سبب آسیب به حوزه نویسندگی و تولید اطلاعات می‌شود.

تهیه کننده برنامه «مصباح» از تولید ویژه برنامه انتخاباتی با هدف تبیین معارف اسلام در حوزه حکمرانی دینی خبر داد. این برنامه با تولید ویژه برنامه انتخاباتی به استقبال سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری می‌رود.

در این نشست مجازی، درباره برگزاری جلسه مشترک معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران استان کرمان و نیز تهیه کاربرگ برنامه‌ها و هزینه‌های جشنواره موسیقی نواحی بحث و گفتگو شد.