شنبه 12 خرداد 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

روز‌هایی که نفس کشیدن، مذاکره علمی و حتی خواب مومن عبادت و ثواب هزار ساله دارد، نماز عید فطر نیز بی فضیلت نبوده و در این گزارش به ثواب ادای نماز عید فطر خواهیم پرداخت.

روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان فرا رسیده و در آستانه عید سعید فطر هستیم، از این رو دستورالعمل اقامه نماز عید فطر را برای شما روزه داران و کاربران گرامی آماده کرده‌ایم.

گریم فرگوسن، کارگردان، تهیه کننده، نویسنده و فیلمبردار کانادایی که با سه دوست دبیرستانی و یک فیلمساز دیگر برای راه اندازی شرکت فیلم سازی غول پیکر ایماکس همکاری کرد سر انجام در سن 91 سالگی درگذشت.

عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: همانطور که عرض کردم این هلال هلالی است که نزدیک حد رویت است هلال‌هایی که نزدیک حد رویت باشند این هلال‌ها دیدنشان دشوار است.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: مراد برخی آیات قرآن، رحمت رحیمیه دور شدن بلایا از انسان، آسانگیری خداوند نسبت به انسان و پذیرفته شدن توبه بوده که همگی مصادق‌های رحمت پروردگار محسوب می‌شود.

ویژه برنامه «مسافر ماه» به مناسبت عید سعید فطر با اجرای محسن آزادی و پوریا پورسرخ چهارشنبه 22 اردیبهشت ساعت 23:30 و پنجشنبه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

بازیگر سریال «برادرجان» گفت: بالاخره بعد از یک سال و نیم احتیاط برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا حضور در یک فیلم سینمایی را پذیرفتم.

فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی بعد از 5 هفته اکران آنلاین موفق وارد نمایش خانگی می‌شود.

توضیحات معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با انتشار پیامی در فضای مجازی در خصوص حذف مصاحبه احمدی نژاد از آپارات توضیحاتی را ارائه کرد.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، این بازگشایی در اوایل فروردین سال 1400 با دیگر به تعطیلی کشانده شد، اما سریعا با تغییر گروه شغلی تماشاخانه‌ها آغاز به کار کردند.

تام کروز در میان جنجال‌های موجود در مورد انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، سه تندیس گلدن گلوب خود را پس داده است.

مجید مجیدی برای شهادت دختران افغان نوشت: کاش می مردیم و چنین سکوت نکبت باری را شاهد نبودی.

یک نویسنده کتاب گفت: کتاب «مهاجر عاشق» زندگینامه شهید احمد رمضانی یکی از افراد اثرگذار در سال‌های دفاع مقدس بوده که همواره نامش ناشناخته باقی مانده است.

ویژه برنامه‌های مختلفی در صدا و سیمای استان‌ها به مناسبت عید سعید فطر تدارک دیده شده است.

قسمت پایانی فصل نخست سریال «ملکه گدایان» چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه از فیلیمو پخش می‌شود.