سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

محمدحسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی صداوسیما: علی عسکری تا انتخابات 1400 تغییر نمی کند.

چاپ دوم کتاب داستانی با محوریت شهدای مسیحی به قلم حسن شیردل در هفته دفاع مقدس توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

بازیگر سریال «پنچری» گفت: به شخصه وقتی وضعیت حجاب بازیگران زن در سینما را می‌بینم به خودم می‌گویم چرا چنین وضعیت و حجابی باید وجود داشته باشد. باور کنید وضعیت حجاب بازیگران ما دست کمی از بی حجابی بازیگران هالیوودی ندارد.

مستند تماشایی «برد بلند» با هدف به تصویر کشیدن و روایت کردن یک پیشرفت خارق العاده، دوشنبه ساعت 15 روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

امشب رییس سازمان حفاظت محیط زیست مهمان امشب برنامه پایش است.

مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما در نشست مشترک با معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش و مدیران زیر مجموعه آن معاونت گفت: یکی از اهداف مهم سازمان سازمان صدا و سیما در دوره شیوع ویروس کرونا، علاوه بر برگزاری روزانه 40 کلاس درس، توجه جدی به مسایل تربیتی و پرورشی دانش آموزان و خانواده‌ها خواهد بود.

فیلم سینمایی «ما رینی دکمه سیاه» آخرین فیلم «چادویک بوزمن» بازیگر فقید سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از هجدهم ماه دسامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

یک نویسنده کتاب گفت: «موکب آمستردام» به خاطرات زائرانی می‌پردازد که از دور دست برای عرض ارادت به خدمت «سیدالشهدا (ع)» می‌آیند، آنان هر سال از اروپا رهسپار مسیر نجف کربلا شده و موکب آمستردام را در مسیر نجف به کربلا برپا می‌کنند.

مستند «حلقه عاشقان» به کارگردانی «حامد کلجه ای» از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

جدول شماره 29 مدرسه تلویزیونی ایران در روز یکشنبه 13مهر برای شبکه‌های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.

بازیگر سریال «ایل دا» گفت: حذفیات سریال به هیچ وجه سانسور نبوده است، اگر بخشی از کار حذف شده به دلیل نبود وقت و بودجه رخ داده، زیرا بعد از تعطیلی طولانی مدت به دلیل کرونا نویسندگان مجبور بودند برای رساندن پروژه به پخش برخی صحنه ها را بازنویسی و یا حذف کنند.

سینما‌های سراسر کشور بعد از چهار ماه تعطیلات با امید فراوانی بازگشایی شدند، تمامی سینماگران امیدوار بودند تا این بازگشایی وقفه طولانی مدت به واسطه شیوع بیماری کرونا را از بین ببرد، اما اینطور نشد و با وجود اکران دو فیلم مهم جشنواره فیلم فجر گیشه سینمای تابستان با شکست روبرو شد.

سینمای ایران طی ماه‌های گذشته با اخبار و حواشی فراوانی روبرو بوده است، چرخه اکران با توقف طولانی مدت روبرو شده و از سویی تولیدات سینمایی نیز اختلالات فراوانی را تجربه کرده اند. حال بعد از تعطیلات دهه ماه محرم بار دیگر سینماها بازگشایی خواهند شد، سینمایی که ماه‌های نگران کننده‌ای را پشت سر گذاشته و امیدی به ادامه سال جاری ندارد.

هنوز تصمیم نهایی درخصوص مراسم اربعین گرفته نشده و تصمیم نهایی به جلسات فردا (یکشنبه) موکول شده است.

سرانجام و بعد از بار‌ها تعویق در اکران، زمان رسمی اکران فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» که نسخه تازه جیمز باند محسوب می‌شود مشخص شد، این فیلم 12 آوریل سال 2021 میلادی اکران بین المللی خود را در سینما‌های جهان آغاز خواهد کرد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنوف همکار براساس نظر ستاد مقابله با کرونا تهران از محدودیت‌های اعمال شده در پایتخت برای مقابله با بیماری کرونا تبعیت می‌کند.