یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

«مل گیبسون» بازیگر و کارگردان مطرح سینمای هالیوود به زودی با فیلم سینمایی «مرد چاق» و در نقش بابانوئل به چرخه اکران سینمای هالیوود در سینمای پساکرونا باز خواهد گشت.

از همه نمایندگان ناشران و موزعان کتب خارجی که علاقه‌مند به شرکت در نمایشگاه مجازی کتاب تهران هستند دعوت می‌شود برای احراز شرایط و زمینه لازم برای ثبت‌نام اولیه در این نمایشگاه، علاوه بر افتتاح حساب در بانک صادرات به عنوان بانک عامل، نسبت به تکمیل و آماده‌سازی اطلاعات کتاب‌های خود اقدام کنند.

زندگی‌نامه سیدعلی‌اکبر فال‌اسیری از عالمان و مبارزان زمان قاجار با قلم سجاد راعی در قالب «شخصیت‌های مانا» چاپ و به بازار عرضه شد.

نائب رئیس مجلس یازدهم شورای اسلامی، امشب به برنامه پایش می‌آید.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته ملی کودک پویش کتابخوانی و «نامه به نویسنده» را برگزار می‌کند.

تلویزیون در روز‌های پایانی ماه صفر که مصادف با رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله، شهادت امام حسن مجبتی علیه السلام و امام رضا علیه السلام است، برنامه‌های مختلفی را آماده کرده و پخش می‌کند.

نشست خبری دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به صورت مجازی برگزار شد.

حسین انتظامی در پیامی درگذشت استاد اکبر عالمی را تسلیت گفت.

یک نویسنده کتاب گفت: کتاب «فراتر از جنگ» به صورت روایی مستقیم بیان شده، قصه از زبان پرستاری بیان می‌شود که روایت را بیان کرده و در برخی مواقع تفکرات نویسنده را بیان می‌کند.

خواهرزاده اکبر عالمی گفت: اکبر عالمی مجری، منتقد و مستندساز برجسته کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا ساعت 2 بامدادامروز سه‌شنبه 22 مهرماه در بیمارستان درگذشت.

بازیگر سریال «دادستان» گفت: قصه سریال «دادستان» بسیار چالش برانگیز و سوژه حساس و تازه‌ای دارد، مضمون این سریال با محوریت حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی شکل گرفته و به همین دلیل مطمئنم که برای مخاطبان آشنایی با زوایای مختلف این اتفاق جالب خواهد بود.

فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» که سال گذشته نتوانست خودش را به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برساند، با اضافه شدن «سارا بهرامی» خبر از حضور خود در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر داد.

سینمای ایران طی ماه‌های گذشته با اخبار و حواشی فراوانی روبرو بوده است، چرخه اکران با توقف طولانی مدت روبرو شده و از سویی تولیدات سینمایی نیز اختلالات فراوانی را تجربه کرده اند. حال بعد از تعطیلات دهه ماه محرم بار دیگر سینماها بازگشایی خواهند شد، سینمایی که ماه‌های نگران کننده‌ای را پشت سر گذاشته و امیدی به ادامه سال جاری ندارد.

ویژه‌برنامه بازگشت شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده خان طومان امشب از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

سازمان هنری‌رسانه‌ای اوج پوستری را تحت عنوان «هشت پیکر می‌رود سوی بهشت» را منتشر کرد.

بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.