دوشنبه 16 مهر 1403

میزبانی خوشه طلایی در اراک فقط برای دیدار هفته دوم است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
میزبانی خوشه طلایی در اراک فقط برای دیدار هفته دوم است

ساوه - ایرنا - در حالیکه برخی اخبار حاکی از میزبانی خوشه طلایی از حریفان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به دلیل ناآماده بودن ورزشگاه شهید چمران این شهر است اما مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که چمن ورزشگاه ساوه باید اصلاح شود و فقط نخستین دیدار خانگی این تیم در شهر اراک برگزار می شود.

«حسین پرویزی» روز پنجشنبه به ایرنا، گفت: شرایط کنونی زمین مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه نامناسب و دارای پستی و بلندی است و به همین خاطر به پیشنهاد سرمربی تیم، تصمیم گرفتیم که اولین دیدار خانگی را در ورزشگاه اراک برگزار کنیم تا روند مناسب سازی چمن انجام شود.

وی گفت: چمن ورزشگاه ساوه از نوع «مرغ» است که در شرایط سرما کیفیت خود را از دست می دهد به همین دلیل از ظرفیت یکی از پیمانکارانی که در ترمیم و هموار سازی اینگونه چمن ها تخصص دارد استفاده خواهیم کرد تا با شروع فعالیت او از فردا (جمعه ششم آذر) زمین را مهیای برگزاری مسابقه در دومین دیدار خانگی کند.

پرویزی اظهار داشت: انتظار داریم پس از 2 دیدار پیش رو که اولی در اراک و دومی در زمین حریف برگزار می شود، دیدار دوم خانگی را در ورزشگاه شهید چمران برگزار کنیم.

به گفته او، سرمربی تیم خوشه طلایی به انجام مسابقه و تمرین در زمین چمن مصنوعی هم به دلیل اینکه باعث آسیب دیدگی بازیکنان می شود، اعتقادی ندارد و در نتیجه از چمن مصنوعی مجموعه ورزشی فجر هم استفاده نخواهیم کرد و تمرینات و مسابقه بعدی تیم در ورزشگاه شهر اراک انجام می شود.

وی گفت: کیفیت فوتبال تیم خوشه طلایی به گونه ای است که روی زمین هموار می تواند برنامه های تاکتیکی خود را اجرا کند و در بازی نخست که مقابل فجرسپاسی شیراز انجام شد، به دلیل نامناسب بودن زمین و شرایط باتلاقی آن در واپسین دقایق گل مساوی را دریافت کردیم.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت: تیم امسال با جذب نفرات توانمند و کادر فنی با دانش حتی از پارسال هم قدرتمند تر است و قطعا صعود به لیگ برتر هدف اصلی این مجموعه است.

پرویزی همچنین ابتلای پنج بازیکن و ماساژور تیم خوشه طلایی به ویروس کرونا را مشکل دیگر تیم به خصوص در نخستین بازی لیگ دسته اول مقابل فجر سپاسی شیراز دانست و گفت: روند بهبود این یازیکنان مناسب است و امیدواریم به زودی به تیم اضافه شوند تا دست سرمربی برای چیدمان نفرات و کسب نتایج مناسب باز شود.

وی یادآور شد: خوشه طلایی را سرمایه مردم و جوانان ساوه می دانیم و از مسئولان هم انتظار مساعدت و حمایت داریم تا این تیم بتواند روندی رو به رشد داشته باشد و در پایان فصل جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کنیم.

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با سرمربیگری سهراب بختیاری زاده در پایان هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول باشگاههای کشور (جام آزادگان) در رده هفتم جدول 18 تیمی قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*