چهارشنبه 18 مهر 1403

نقشه راه جهش تولید زنجان در حال نهایی شدن است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نقشه راه جهش تولید زنجان در حال نهایی شدن است

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: کارگروه جهش تولید استان از سوم فروردین سال جاری در این سازمان تشکیل شده و تا کنون با برگزاری سه جلسه از دستگاه‌های اجرایی برای اعلام برنامه‌ها دعوت شده و نقشه راه آن در حال نهایی شدن است.

رامین میرزایی روز سه‌شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: نقشه راه کارگروه جهش تولید پس از جمعبندی برنامه دستگاه‌ها نهایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نقشه راه جهش تولید استان پس از تایید مقام عالی دولت در استان در جلسه آتی اقتصاد مقاومتی استان مصوب شده و برنامه نهایی جهت اجرا در دستور کار قرار می‌گیرد.

میرزایی با اشاره به اهمیت جهش تولید برای تمام مدیران، افزود: جلسات تخصصی کارگروه جهش تولید در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل شده اما جلسات عمومی آن را در دل کارگروه اقتصاد مقاومتی استان برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایرنا و طبق اعلام برنامه زمانبندی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان در شش ماهه اول سال جاری برای شورا و چهار کارگروه ذیل آن و همچنین اقتصاد مقاومتی، شورای راهبری توسعه مدیریت و شورای فنی استان در مجموع 44 جلسه برگزار خواهد شد.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز با اشاره به وضعیت اعتبارات استانی در سال 98 گفت: سرجمع اعتبارات هزینه‌ای در سال گذشته 281 میلیارد تومان بود که از محل منابع مختلف از 10 ردیف، کارسازی شد.

احمد خداوردی افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های استان نیز مبلغ 539 میلیارد تومان از تمامی منابع و ردیف‌های قانون بودجه در سال 98 کارسازی شد.

وی اظهار داشت: در سال گذشته 19 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل تبصره 19 به استان اعلام شده بود که باید با شرایط خاصی توزیع می‌شد.

خداوردی خاطرنشان کرد: در سال 98 در مجموع 6 میلیارد و 118 میلیون تومان بابت فروش و واگذاری اموال منقول و غیرمنقول دولتی به استان برگشت داده شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*