دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 2 سرباز ذخیره در نتیجه شلیک موشک ضدزرهی از لبنان به شهرک «المطله» در شمال سرزمین‌هاش اشغالی زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 2 سرباز ذخیره در نتیجه شلیک موشک ضدزرهی از لبنان به شهرک «المطله» در شمال سرزمین‌هاش اشغالی زخمی شدند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره: از آغاز عملیات طوفان الاقصی و درگیری‌ها در نوار غزه، رژیم صهیونیستی با مهاجرت گسترده‌ای از سوی شهرک نشینان خود مواجه شده است. طبق داده‌های منتشر شده توسط سازمان جمعیت و مهاجرت رژیم صهیونیستی، بیش از نیم میلیون اسرائیلی از اراضی اشغالی خارج شده و تاکنون بازنگشته‌اند. این روند مهاجرت گسترده در حالی رخ داده که جنگ تاثیرات ویرانگری بر مردم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش حماس در واکنش به سخنان اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که بر ادامه جنگ نسل کشی علیه نوار غزه تاکید، اعلام کرد که این سخنان نتانیاهو صراحتاً بیانگر مخالفت او با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، پیشنهاد آمریکا و سایر درخواست‌ها درباره آتش بس در نوار غزه است. در بیانیه حماس به این منظور آمده است: موضع نتانیاهو که به توافق جزئی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد دوشنبه در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو مبنی بر توافق جزیی با حماس، تأکید کرد: این سخنان بیانگر مخالفت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با پیشنهاد آتش بس آمریکا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس در واکنش به اظهارات بنیامین نتانیاهو تأکید کرد: این اظهارات درست برعکس تلاش دولت آمریکا برای آتش بسی است که برای آن تبلیغ می‌کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان امداد و نجات فلسطین در غزه نسبت به استفاده از بمب‌های با قدرت تخریب بالا در این باریکه از سوی اسرائیل هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امداد و نجات فلسطین در غزه هشدار داد که اسرائیل قصد دارد از بمب‌های با قدرت تخریب بالا در این باریکه استفاده کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر قطر و همتای اسپانیایی او در دیدار اخیر خود تاکید کردند که تنها راهکار برای حل و فصل جنگ غزه از طریق گفتگو و مذاکره است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیران قطر و اسپانیا درباره جنگ غزه دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا درباره وضعیت بحرانی غزه هشدار داد و گفت: ساختار جامعه مدنی در این منطقه در حال فروپاشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیانیه مشترک مسئول سیاست خارجی و کمیسر مدیریت بحران اتحادیه اروپا درباره وضعیت بحرانی غزه صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن یکشنبه شب از هدف قرار دادن دو کشتی به خاطر نقض ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی خبر داد.