دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد الهندی معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب گفت: ارتش رژیم صهیونیستی متحمل تلفات زیادی در غزه شده است، اما نتانیاهو در توهم به سر می‌برد.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با کوبیدن بر طبل جنگ تصریح کرد مرحله نبرد شدید در غزه در شرف پایان است و تا نابودی حماس جنگ ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «مرحله نبرد سخت در غزه در شرف پایان است و تا نابودی حماس اجازه توقف جنگ را نخواهیم داد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «مرحله نبرد سخت در غزه در شرف پایان است و تا نابودی حماس اجازه توقف جنگ را نخواهیم داد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی، انسانی و قانونی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه یمن بیانیه‌ای را در خصوص جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و اقدامات نیروهای مسلح یمن در حمایت از فلسطینیان صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه صهیونیستی به نقل از منابع نظامی ادعا کرد بخش عمده عملیات زمینی در رفح پایان یافته است و ارتش عملا کنترل محور فیلادلفیا را در دست گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناسان و مقامات نظامی غرب اذعان کرده‌اند که در صورت وقوع جنگ میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی، این جنبش مقاومت می‌تواند با انبارهای موشکی و پهپادی عظیم خود به سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» نفوذ کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات دولت آمریکا نگران حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این کشور و تشدید اختلافات با وی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی را در سواحل بحر المیت هدف حمله پهپادی قرار داده‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه‌های مقاومت فلسطین شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه و نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه را موشک‌باران کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی قطع روابط دیپلماتیک کلمبیا با رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات بی وقفه علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه، «گالی داگان» سفیر این رژیم امروز یکشنبه خاک کلمبیا را ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به تبعات جنگ تمام عیار میان حزب‌الله لبنان و اسرائیل هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع محلی در بوگوتا از اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از کلمبیا در پی قطع روابط دیپلماتیک میان دو طرف خبر می دهند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، وحدت، همدلی و هماهنگی بین علمای اهل تسنن و تشیع کشورمان را مثال‌زدنی توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به دلیل ازدحام در زندان‌های این رژیم، مسوولان آن قصد دارند، تعدادی از زندانی‌ها را آزاد کنند، هم‌چنین مرکز امور اسرا و آزادگان فلسطینی از شکنجه‌های روحی و جسمی اسرای فلسطینی در زندان النقب خبر داد.