دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیته‌های مقاومت فلسطین به اظهارات نتانیاهو درباره آمادگی برای توافق جزئی با حماس واکنش نشان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند که هر توافقی برای تبادل اسرا، فقط با پذیرش شروط مقاومت میسر است.

وب‌گاه عصر ایران

«فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا (نهاد سازمان ملل در امور کاریابی و امدادرسانی به آوارگان فلسطینی) گفت که تلاش‌هایی وجود دارد که آژانس آنروا را در اراضی اشغالی فلسطین از بین ببرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از شکایت فعالان حقوق بشری کره جنوبی مبنی بر ارتکاب جنایت جنگی توسط رژیم صهیونیستی در غزه، وزارت امور خارجه این رژیم امروز (دوشنبه) درباره سفر مقامات تل‌آویو به سئول هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از شکایت فعالان حقوق بشری کره جنوبی مبنی بر ارتکاب جنایت جنگی توسط رژیم صهیونیستی در غزه، وزارت امور خارجه این رژیم امروز (دوشنبه) درباره سفر مقامات تل‌آویو به سئول هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا در آخرین مذاکرات خود با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تنها راه‌حل تنش در شمال اراضی اشغالی، توقف حضور این رژیم در رفح است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا در آخرین مذاکرات خود با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تنها راه‌حل تنش در شمال اراضی اشغالی، توقف حضور این رژیم در رفح است.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت بهداشت غزه روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ابتدای آغاز حملات به نوار غزه تاکنون 37 هزار و 598 فلسطینی شهید و 86 هزار و 32 فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

باقری کنی گفت: «جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس دوره مجمع، شعار "آسیایی قدرتمندتر و منسجم‌تر از طریق فناوری‌های نوین و نوظهور" را به عنوان محور فعالیت خود در این دوره برگزیده است».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای عرب زبان از وجود توافقاتی میان مصر و سازمان ملل برای کمک‌رسانی به نوار غزه از طریق گذرگاه «کرم ابوسالم» خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای عرب زبان از وجود توافقاتی میان مصر و سازمان ملل برای کمک‌رسانی به نوار غزه از طریق گذرگاه «کرم ابوسالم» خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مجاهدین فلسطین اعلام کرد که هدف «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی کشتن همه اسیران صهیونیست برای فرار از تحمل هزینه های آزادسازی آن ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مجاهدین فلسطین اعلام کرد که هدف «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی کشتن همه اسیران صهیونیست برای فرار از تحمل هزینه های آزادسازی آن ها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عملکرد اخیر مقاومت لبنان ثابت کرد اگر صهیونیست‌ها به دنبال ماجراجویی احمقانه‌ای با گسترش جنگ باشند، هیچ یک از مواضع اشغالگران در داخل فلسطین اشغالی، از آتش موشک‌ها و پهپادهای حزب‌الله در امان نخواهد ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عملکرد اخیر مقاومت لبنان ثابت کرد اگر صهیونیست‌ها به دنبال ماجراجویی احمقانه‌ای با گسترش جنگ باشند، هیچ یک از مواضع اشغالگران در داخل فلسطین اشغالی، از آتش موشک‌ها و پهپادهای حزب‌الله در امان نخواهد ماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست جمهوری ایران پیامی به مناسبت آغاز نوزدهمین نشست وزرای امور خارجه مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در تهران ارسال کرد.